شناسهٔ خبر: 67079254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هیچکس جلودار فردین نیست!

مدال طلای هدایتی در مجارستان

فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ مجارستان را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان، امشب (شنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳)، فردین هدایتی با پیروزی برابر حریف قدرتمند و دارنده مدال المپیک، به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

هدایتی که طلای جوانان جهان را در کارنامه دارد، در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم، مقابل یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان به رو تشک رفت که در پایان، با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید تا مقتدرانه عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

ویدئو: 335084

فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. 

پیش از این مبارزه نیز امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز وزن ۶۰ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد به مدال نقر وزن ۶۰ کیلوگرم و میثم دلخانی به مدال برنز وزن ۶۳ کیلوگرم این مسابقات دست یافته بودند.

نظر شما