شناسهٔ خبر: 67077675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عجیب اما واقعی؛ برنامه لیگ برای لرها تغییر کرد/ جشن بزرگ فوتبال در لرستان

خبر ورزشی

از جمله اتفاقات عجیب و کم سابقه در لیگ آزادگان کشورمان تغییر میزبان دیدار هفته پایانی یکی از تیم‌های راه یافته به لیگ برتر فوتبال ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در حالی که تیم خیبر خرم آباد از یک هفته زودتر صعود خود به رقابت‌های لیگ برتر را مسجل کرده این تیم می بایست طبق برنامه در هفته پایانی یعنی دوشنبه هفته جاری (بیست و یکم خرداد) در شهر شیراز به مصاف شهر راز این شهر برود.

با توجه به مسجل شدن صعود تیم خیبر خرم آباد در جایگاه اولی جدول لیگ آزادگان و کسب ۷۶ امتیاز (که نسبت به تیم فجر سپاسی در رده دوم ۶ امتیاز بیشتر است) و دیدارش مقابل تیم «شهر راز شیراز» که با ۳۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و خطری بابت سقوط تهدیدش نمی کند، مدیران باشگاه خرم آبادی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر میزبانی دیدار هفته پایانی شان شدند.

همچنین مسئولان این باشگاه خرم آبادی با مکاتباتی که در همین خصوص با مدیران باشگاه شیرازی داشتند نظر مساعد آنها را نیز جلب کردند تا در صورت امکان به جای میزبانی در آخرین هفته در شیراز مهمان تیم خیبر خرم آباد در استان لرستان باشند.

از سازمان لیگ خبردار شدیم این موضوع به اطلاع مدیران فدراسیون فوتبال نیز رسیده و با توجه به عدم تأثیرگذاری نتیجه این دیدار در سرنوشت هر دو تیم در هفته پایانی، مسئولان فدراسیون موافقت خود را در این خصوص اعلام کرده و قرار است این دیدار که طبق برنامه قبلی باید در دور برگشت در شهر شیراز برگزار می‌شد حالا بار دیگر همچون دیدار دور رفت در شهر خرم آباد و در زمین تیم خیبر برگزار شود.

مدیران باشگاه خرم آبادی و مسئولان ورزش لرستان با اعلام این نکته که پس از ۴۰ سال یک تیم از این استان بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور برمی‌گردد این درخواست را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده و امیدوارند تا با برگزاری یک جشن باشکوه برای تیمشان شب خاطره‌انگیزی را برای فوتبال دوستان استان لرستان به ویژه اهالی خرم آباد رقم بزنند.

طبق برنامه از قبل اعلام شده مسابقات هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ آزادگان که هفته پایانی آن نیز محسوب می‌شود به طور همزمان در ۹ ورزشگاه و ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز دوشنبه بیست و یکم خرداد ماه آغاز می‌شود.

نظر شما