شناسهٔ خبر: 67007951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در یاسوج

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز شهدای ۱۵ خرداد در مسجد صاحب الزمان یاسوج برگزار شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت تهران در این مراسم با اشاره به ابعاد و آثار صبر و پایداری در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس و سال‌ها تحریم و جنگ روانی دشمنان ، آثار شیرین استقامت را چشیدند و امروز ثمره آن را در جبهه مقاومت به جهانیان نشان می‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمین ابو ترابی به آثار مقاومت در منطقه از یمن تا نوار غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین با دست خالی، اما با نیروی ایمان و استقامت خویش توانسته اند اسراییل غاصب را به ستوه در آورند.
وی گفت: آنچه امروز بدنه نیرو‌های مقاومت یمن، حزب الله لبنان، مقاومت فلسطین و حماس را شکل داده و سرپا نگه داشته، اندیشه و راهبرد سیاسی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب است.
امام جمعه موقت تهران راه برون رفت از شرایط بد اقتصادی را صبر و ثبات قدم عمومی خواند و گفت: ملت ایران تاکنون با استقامت در برابر سختی‌ها از بحران‌های سخت گذشته و همچنان بر مقابله با مشکلات ثابت قدم مانده اند.
امام جمعه موقت یاسوج به اهمیت انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایران را در برابر دشمنان مقاوم‌تر خواهد کرد.

نظر شما