شناسهٔ خبر: 66982107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: پایگاه امداد و نجات همدان از محل اعتبارات سفر هیات دولت تکمیل شد

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه شهید جمهور آیت الله رییسی یادگارها زیادی در نقاط مختلف کشور از خود بر جا گذاشت گفت: افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای هگمتانه نیز از محل اعتبارات سفر هیات دولت تکمیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز یکشنبه در آیین بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده ای هگمتانه همدان افزود: تصویب اختصاص ۱۴۰ هزار میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به همدان نیز زمینه ای برای بهره برداری از طرح های کلان در همدان شد.

وی بخشی از آثار ماندگار به جا مانده از دولت سیزدهم در همدان را شامل انتقال آب از سد تالوار به همدان، ساخت تصفیه خانه در شیخی جان با ظرفیت پمپاژ یک هزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه و بیمارستان کودکان اکباتان است.

استاندار همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ابراز امیدواری کرد: با حضور حداکثری در این حماسه، فردی شایسته و اصلح که ادامه دهنده مسیر شهید رییسی باشد، انتخاب شود.

قاسمی فرزاد گفت: نیروهای هلال احمر همدان مایه افتخار در استان هستند چردا که در فصل های مختلف و در تعطیلات به مردم خدمت می کنند.

وی افزود: تیم های هلال احمر در کنار سایر نیروها در فصل سرد سال و در هر صحنه و موقعیتی حضور موثر دارند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: مجموعه هلال احمر متشکل از انسان های شریف و پر تلاش و بدون توقع است که همواره در حال امداد رسانی و کمک حال هموطنان هستند.

پایگاه امداد و نجات جاده ای هگمتانه یادمان شهید مرتضی میرزایی در مسیر همدان - تهران با حضور استاندار همدان، رییس جمعیت هلال احمر و سید جعفرحسین نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، بهره برداری شد.

۴۲ میلیارد ریال از محل منابع جمعیت هلال احمر، منابع استانی و اعتبارات دور اول سفر استانی رییس جمهور شهید به همدان برای تکمیل ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای هگمتانه تامین و هزینه شده است.

این طرح در زمینی به وسعت چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع و ساختمان و بنای ۲۵۰ متر مربع در یک طبقه با سازه اسکلت بتنی احداث شده است.

نظر شما