شناسهٔ خبر: 66964495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهریار /خواستگار شیاد در دام پلیس افتاد

شهریار - ایرنا - فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در شهر اندیشه شهریار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"پیمان فتاحی" روز شنبه در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ شهر اندیشه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی محدوده وقوع سرقت و شناسائی مخفیگاه سارق در شهر اندیشه، با هماهنگی مقام قضائی، ماموران انتظامی، سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهر اندیشه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در بازجوئی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، خاطرنشان داشت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف انواع قرص قاچاق در "شهریار"

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهریار /خواستگار شیاد در دام پلیس افتاد

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری ۲۲ صباشهر در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید در حال تردد مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۰ هزار عدد انواع قرص قاچاق فاقد مجوز قانونی و بهداشتی کشف شد.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه فروش داروهای غیر مجاز و فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو، سلامت جامعه را به خطر می اندازد، افزود: دو متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

خواستگار شیاد در رباط کریم دستگیر شد

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهریار /خواستگار شیاد در دام پلیس افتاد

سرهنگ تیمور کلانتری سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر بیان داشت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتای شهرستان رباط کریم مراجعه و اعلام می دارد شخصی به خواستگاری وی آمده و بعد از چند مرتبه رفت و آمد با وی، یک شب به درب محل کار وی مراجعه و جهت آشنائی بیشتر به منزل فرد خواستگار می رود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: فرد خواستگار با تهیه تصاویر، قصد اخاذی از خانم جوان را کرده بود که با مراجعه به پلیس فتای شهرستان رباط کریم ناکام مانده و با طرح شکایت توسط خانم شاکی با هماهنگی مقام قضائی، خواستگار شیاد در رباط کریم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این شخص که همسر قانونی خود را مدتی پیش طلاق داده بوده با انتشار تصاویر همسر قبلی خود نیز قصد اخاذی از وی را نیز کرده بود که پس از دستگیری، این متهم ۴۳ ساله به جرم خود اعتراف کرد و برابر احکام صادره قضائی، روانه زندان شد.

کشف اموال مسروقه در بهارستان

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهریار /خواستگار شیاد در دام پلیس افتاد

سرهنگ مجید عسگری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان درباره جزئیات این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی با مقام قضائی از صنوف مختلف بازدید کردند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های انجام شده در ۳واحدصنفی مختلف، تعداد ۲۰ دستگاه ضبط، ۱۵ جفت باند خودرو، ۱۰ دستگاه دینام و مقداری کابل فشار قوی کشف کردند که در این خصوص دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۳۳ نفر حاملین سلاح سرد در شهرستان بهارستان

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهریار /خواستگار شیاد در دام پلیس افتاد

سرهنگ عسگری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی و اطلاعاتی به اجرا در آمد و تعداد ۳۳ نفر حاملین سلاح سرد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه ۳۳ قبضه سلاح سرد از این افراد کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما