شناسهٔ خبر: 66962197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از اجرا طرح‌ها درحوزه‌های ایمن‌سازی تأسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات پایانه‌های نفتی ایران با سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزیره خارگ، عباس غریبی صبح امروز در بازدید از پایانه‌های نفتی با تسلیت و تعزیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه بالگرد اخلاق و‌ منش رئیس جمهور شهید در پیگیری پروژه‌ها را الگویی موفق دانست و اظهار داشت: سبک مدیریتی رئیس جمهور بر داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی استوار بود و ما به عنوان مدیران این نظام باید رفتار و منش رئیس جمهور شهید را برای پیشبرد اهداف سازمانی به عنوان الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به تخصیص 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌ها خاطرنشان کرد: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد که 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار از هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران جذب شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران طرح‌های مهم و زیرساختی در سال جاری را مورد اشاره قرار داد و افزود: در سال جاری نیز 4 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های مورد نظر مصوب شده که امیدواریم در طرح‌های مورد نظر در حوزه‌های ایمن‌سازی تأسیسات حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، نوسازی ناوگان دریایی و اماکن رفاهی و فرهنگی هنری گام اساسی برداریم.

عباس غریبی به وضعیت پروژه های پایانه نفتی شمال اشاره کرد و افزود: پروژه غلاف‌گذاری، سند بلاست و رنگ‌آمیزی پایل‌های اسکله این پایانه با پیشرفت 75 درصدی طبق برنامه پیش می‌رود و مخزن ذخیره‌سازی شماره 240 با 50 درصد پیشرفت و مخزن 401 هم شروع به کار داده شده که وضعیت خوبی در پروژه‌های این پایانه وجود دارد.

وی به نقش‌آفرینی کارکنان در تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت اشاره و تأکید کرد: کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی و در  چندین منطقه عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/190/

نظر شما