شناسهٔ خبر: 66961777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز "ناتمام" در اهواز

اهواز - ایرنا - نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی "ناتمام"  با حضور هنرمندان و علاقمندان به هنر در گالری ریم اهواز گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

امیر عبیداوی، برگزار کننده این نمایشگاه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه که فراخوان آن چندی پیش اعلام شد از میان ۲۰۰ اثر رسیده ۴۵ اثر برگزیده و در معرض نمایش قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان در نمایشگاه آثار طراحی، نقاشی و کالیگرافی را به تماشا خواهند نشست توضیح داد: این نمایشگاه با نگاهی به فضاهای بومی و طبیعی استان و طراحی پرتره است.

به گفته عبیداوی سبک عمده آثار به نمایش درآمده رئال، هایپر رئال، سورئال، مدرن و کلاژ است.

برگزار کننده نمایشگاه ادامه داد: خجسته رستگاران، محبوبه جاسمی زرگانی، جمال منصوری، بتول احدی، شیما خیاطی، امین نبهان آبادی، سعیده حاصلی، مینا شفیعی، زهرا فرمان بر، عسل سالمی، ملوک خسرجی، مریم ربوخه، ساجده آقایی، نازنین جلیلیان، ناهید یگانه ممبینی، محمد جلالی صدر، دنیا کعبی، ذبیح اله کلهر، آرزو درچالیان، جمال منصوری، معصومه شیاسی، منصور سواری فر، وداد موالی زاده، احسان اطمینانی، رقیه عبیداوی، حلیمه سرخه، لیلا تقی زاده، نرگس آبانگاه از جمله هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه نگاهی انتزاعی به موضوعات شده است و علت نامگذاری "ناتمام" این بوده که این حس را به مخاطب القا کند که بسیاری از موضوعات هنری ناتمام هستند و همچنان ادامه دارد.

این نمایشگاه از امروز تا هفدهم خرداد ماه جاری از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ در محل اهواز، امانیه، خیابان خرم، انتهای کوچه خرد، پلاک ۳ گالری ریم آماده بازدید علاقمندان است.

آغاز "ناتمام" در اهواز

آغاز "ناتمام" در اهواز

نظر شما