شناسهٔ خبر: 66954370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قهرمانان رنکینگ بدمینتون زنجان مشخص شدند

زنجان -ایرنا - مسابقات رنکینگ استان زنجان در ۲ بخش پسران زیر ۱۳ و زیر ۱۷ سال و در بخش دختران زیر ۱۳ و ۱۷ سال عصر امروز(جمعه) در سالن آکادمی هیات بدمینتون استان، استاد محمود انصاری و سالن دستغیب امجدیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات استانی رنکینگ بدمینتون، گرامیداشت "شهدای خدمت" در ۲ بخش جوانان و بزرگسالان در روزهای پنجشنبه و جمعه، صبح و بعدازظهر و با حضور بیش از ۷۳ بازیکن ازشهرستان‌ها و باشگاه‌های مختلف برگزار شد.

غلامرضا باقری افزود: در این مسابقات در بخش پسران زیر ۱۳، ۱۳ نفر و، زیر۱۷ سال هشت بازیکن و در بخش دختران زیر ۱۳ سال هشت نفر و زیر ۱۷ سال هشت نفر باهم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: دربخش مسابقات استانی بدمینتون پسران زیر ۱۳ سال به ترتیب معین مرادی مقام اول، سالار عربخانی مقام دوم، مهرسام باقری - آریان اسکندری مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان ادامه داد: در رده زیر ۱۷ سال پسران نیز محمد حسنی مقام اول، آرتین بهری مقام دوم و ماهان مرادی و حمید رضا محمدی مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

باقری افزود: در بخش دختران زیر ۱۳ سال هشت بازیکن و در زیر ۱۷ سال هشت بازیکن در این دوره از مسابقات حضور داشتند که دربخش دختران زیر ۱۳ سال سارینا حسن خانی مقام اول، دینا مهدی مقام دوم، سلوا نیکخواه - یاسینه احمدی مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: در بخش رقابت‌های دختران زیر۱۷ سال نیز به ترتیب نگین بهرامی مقام اول، پرینا باقری مقام دوم و آریانا تابان - الهه رسولی مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان همچنین درباره نتایج دختران بزرگسال گفت: در این بخش هم ۱۲ نفر شرکت کننده حضور داشتند که به ترتیب ثنا حسنلو، مقام اول آیسان شوریده، مقام دوم و فاطمه مقدم، بهار تلخابلو مشترک مقام سوم را کسب کردند.

باقری افزود : دربخش بزرگسالان پسر ۱۴ بازیکن به رقابت پرداختند که نتایج بدست آمده به ترتیب مهدی انصاری، مقام اول احسان مرادی، مقام دوم امیر حسین حسنی و علیرضا قاسمی مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان رقابت‌های مسابقات رنکینگ استان زنجان با حضور رئیس هیئت بدمینتون استان، اعضای هیان رئیسه بدمینتون استان زنجان و جمعی از داوران مسابقات به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی به رسم یادبود اهدا شد.

نظر شما