شناسهٔ خبر: 66930360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تشکیل جلسه داد

اولین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات شهرستان و دیگر اعضا در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در ابتدای این جلسه اسمعیل جهانگیری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت عنوان نمود: آیت الله رئیسی با توجه به اینکه ایشان ارتباط تنگاتنگی با بارگاه باری تعالی داشت از هرگونه موانعی در امر خدمتگزاری هراسی نداشت حتی به شخصیت والای ایشان توهین و مورد تمسخر قرار می گرفت اما ایشان هیچ واکنشی به آن نشان نمی دادند زیرا می دانستند مسیری که می روند درست و الهی است و خدمت به جامعه بخصوص نیازمندان مورد تاکید خداوند تبارک و تعالی است.

جهانگیری بیان کرد: یکی دیگر از خصوصیات رئیس جمهور شهید خستگی ناپذیری آن بود همیشه در کنار مردم جهت رفع مشکلات آنها بود و تمام تلاششان خدمتگزاری صادقانه و خداپسندانه بود. اهتمام به مسائل شرعی از ویژگی های بارز ایشان بود که حتی در مسیر بلاد دیگر در هواپیما نماز نافله شب را می خواندند و این یعنی توجه به ساحت مقدس باری تعالی در همه حال.

جهانگیری با اشاره به فضائل دکتر امیر عبدالهیان وزیر سابق گفت: آقای امیرعبدالهیان تنها، وزیر امور خارجه ایران نبود بلکه  وزیر و حامی جبهه مقاومت بود و برای احقاق حقوق مردم مظلوم جهان از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص جنایات رژیم سفاک صهیونیستی که امروز با اشاره به هولوکاست جعلی خودشان، بر گرده بشریت سوار شده اند و خود را مجاب به این می دانند که هر ظلمی رو به جامعه انسانی تحمیل کنند در غزه هولوکاست انجام می دهند و با حمله به چادر آوارگان و آتش زدن آن در جلوی چشم جهانیان در رفح نشان از یک جنایت بر علیه بشریت به نمایش می گذارند. اما می دانیم که خداوند هیچ جنایتی رو بی پاسخ نمی گذارد قطعا یک روز آنها به مکافات اعمال خود خواهند رسید. همانطور که در تاریخ از اینگونه عبرت ها را شاهد بوده ایم و انشاءالله به همین زودی شاهد از هم پاشیدن رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

شایان ذکر است: در پایان جلسه در خصوص اختصاص بودجه طرح های قرارگاه شهید آوینی به شهرستان ها که شامل موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی،  اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، نسل دیجیتال، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، فرهنگ مطالعه، سواد رسانه‌ای، طرح جوانی جمعیت، فرهنگ امید، نشاط و سرزندگی، سرمایه اجتماعی، هویت ملی و اسلامی، مفاخر و اسطوره‌های دینی و ملی، قومیت‌ها و خرده فرهنگ‌های استان می شود توضیحات کامل ارائه و اعضای این جلسه به تبادل نظر و گفتگو در این خصوص پرداختند.

نظر شما