شناسهٔ خبر: 66924708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخبگان شهر «دلند» مشکلات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند

گنبدکاووس- ایرنا- جمعی از نخبگان و معتمدان شهر «دلند» از توابع شهرستان رامیان در نشست صمیمی با استاندار گلستان، مهمترین دغدغه‌ها و نقطه‌ نظرات خود را با عالی‌ترین مقام دولت در این استان شمالی در میان گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست که عصر چهارشنبه در آستان امامزاده قاسم (ع) «دلند» برگزار شد، نمایندگان اقشار مختلف از جمله بانوان، ورزشکاران، کشاورزان، باغداران، هنرمندان و برخی اعضای شوراهای اسلامی این شهر و روستاهای همجوار به بیان نقطه نظرات و مطالبات خود پرداختند.

ضرورت راه‌اندازی یک واحد نانوایی در سایت مسکن مهر «دلند» با ۴۰۰ خانوار جمعیت، کمبود فضاهای ورزشی و ضرورت تسریع در تکمیل زمین ورزشی امام رضا (ع) این شهر، نبود سالن اجتماعات، توجه به مشاغل خانگی و افزایش تسهیلات ارزان‌قیمت این بخش، توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و تامین به موقع نهاده‌های آن از جمله مسائل مطرح شده توسط برخی از نخبگان و معتمدان شهر «دلند» بود.

همچنین برخی دیگر از نخبگان و معتمدان «دلند» برضرورت احداث سردخانه ذخیره محصولات باغی و کشاورزی، راه‌اندازی مکانی برای فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی ویژه باغداران، ضرورت احداث مرکز آموزش فنی و مهارتی ویژه هنرمندان صنایع دستی و نظارت ویژه بر شرکت‌های تعاونی بخش کشاورزی تاکید کردند.

حمایت از واحدهای تولیدی بخش دام و طیور و تکمیل زنجیره تولید این بخش، بهسازی جاده‌های بین مزارع، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و ضرورت حمایت بیشتر ادارات و نهادهای متولی با بخش کشاورزی از دیگر مطالبات مطرح شده توسط نخبگان و معتمدان شهر «دلند» در دیدار با استاندار گلستان بود.

امام جمعه شهر «دلند» هم در این مراسم با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، حضور استاندار گلستان و مدیران کل استان را در گره‌گشایی از مشکلات مردم و حمایت از واحدهای تولیدی قابل تقدیر دانست.

حجت‌الاسلام محسن کیایی افزود: در آموزه‌های دینی و سیره نبی مکرم اسلام (ص )و ائمه اطهار (ع) سفارش زیادی بر گره‌گشایی از مشکلات مردم شده است.

در این مراسم همچنین از سیدحسین حسینی مقدم از نیکوکاران شهر «دلند» با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

شهر «دلند» با حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت از شهرهای تابع شهرستان رامیان در شرق استان گلستان است.

نظر شما