شناسهٔ خبر: 66910345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

متس هوملس:

تماس ناگلزمان کوتاه و ناامیدکننده بود!

متس هوملس، مدافع 35 ساله بوروسیا دورتموند و تیم ملی آلمان، در مصاحبه‌ای با نشریه بیلد در مورد عدم حضورش در یورو 2024 صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هوملس که در بازی‌های بزرگ با دورتموند عملکردی در سطح جهانی ارائه کرده بود، توسط یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، برای حضور در این تورنمنت دعوت نشد. این تصمیم جنجال برانگیز به طور گسترده مورد بحث قرار گرفت، به خصوص با توجه به عملکرد اخیر هوملس.
هوملس در مورد مکالمه خود با ناگلزمان در مورد عدم حضورش در یورو گفت: "کوتاه و ناامیدکننده بود. حتی دو دقیقه هم طول نکشید. من باید به تمرین می‌رفتم. در چنین لحظاتی به صحبت طولانی و توضیح مفصل نیازی ندارم."
هوملس در ادامه فاش کرد که ناگلزمان دلیل عدم حضورش در یورو را نه فقط عدم پذیرش نقش ذخیره، بلکه "مسائل مربوط به سن و تناسب اندام" عنوان کرده است.
پیش از این، بحث‌هایی در مورد "پاکسازی تیم" به عنوان دلیل عدم حضور هوملس مطرح شده بود. این ایده بر این اساس است که فقط بازیکنانی باید دعوت شوند که شانس بازی داشته باشند.

2015707

هوملس در مصاحبه خود با بیلد همچنین گفت که در ماه مارس به ناگلزمان اطمینان داده بود که حاضر است در یورو به عنوان پنجمین مدافع وسط روی نیمکت بنشیند.
هوملس با اعتماد به نفس در مورد عدم حضورش در یورو گفت: "می‌توانم درک کنم که این ایده وجود دارد که یک گروه با هم رشد کند. برای من به عنوان یک فرد، این تلخ است، زیرا من در حال حاضر جزء 5 مدافع برتر آلمان هستم و این اعتماد به نفس را دارم. اگر در ماه مارس قبل از اعلام اسامی، فرمی مثل الان داشتم، شاید در تیم حضور داشتم و الان هم جز تیم یورو بودم."
هوملس در ادامه در مورد اینکه آیا در این تصمیم، عملکرد بازیکنان ملاک اصلی بوده است، گفت: "هیچ وقت هدف این نیست که 26 بازیکن برتر را دعوت کنیم. در یک تورنمنت، بازیکنانی که حتی یک دقیقه بازی نمی‌کنند هم از حضور در تیم خوشحال می‌شوند. اگر من مربی بودم، همین کار را می‌کردم."
هم‌تیمی‌های هوملس در دورتموند نیز در مورد این موضوع نظر مشابهی داشتند. هوملس گفت: "می‌توانم دیپلماتیک بگویم. اکثر آنها گفتند: می‌توانستند تو را هم با خودشان ببرند."
عدم حضور هوملس در یورو 2024 ضربه‌ای به تیم ملی آلمان و هوادارانش محسوب می‌شود. هوملس با تجربه و کیفیت خود می‌توانست گزينه‌ای ارزشمند برای خط دفاعی آلمان باشد.

نظر شما