شناسهٔ خبر: 66886026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ثمره خون شهدا امنیت و‌ خودباوری ملت است

سردار طهرانی مقدم: راه حل مشکلات کشور ولایتمداری،انسجام داخلی و تلاش شبانه روزی کارگزاران نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار طهرانی مقدم "رزمنده دفاع مقدس و کارشناس مسائل سیاسی" در یادواره شهدای شهر کتالم و شهدای راه خدمت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: اول جنگ تحمیلی که بنی صدر روی کار بود با رویکردی منافقانه سعی در رسیدن دشمن به دروازه های تهران را داشت اما با هوشیاری مسئولان انقلابی و سپاه و بسیج مردمی این هدف شکست خورد.

وی افزود: در آن زمان حاج حسن طهرانی مقدم در سن ۱۹ سالگی مسئول واحد توپ خانه سپاه شد تا جایی که بسیاری از نظامیان با تجربه با این تصمیم متعجب شدند و گفتند که ما توپ جنگی نداریم اما حاج حسن گفت که توپ های جنگی ما در دست دشمن است و دیری نپایید که یک گردان توپ خانه عراق غنیمت گرفته شد و همان مقدمه فتح خرمشهر شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس بیان کرد: مردم ما با شعار موشک جواب موشک روحیه انگیزه و امید و تلاش را در رزمندگان بیدار کردند و دیدیم که واحد توپ خانه ما چگونه با ساخت موشک قلب بغداد را هدف گرفت و معادلات جنگ را تغییر داد.

وی با بیان اینکه برخی از غافلان و برخی معاندان شعار نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران را در فتنه های سال های اخیر بر زبان آودند تصریح کرد: گاهی اوقات می شنویم که گفته می شود چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، اما باید بدانیم و توجه داشته باشیم که این یک خدعه و نیرنگ در جهت تضعیف امنیت ملی و منطقه غرب آسیا خواهد بود زیرا آنچیزی که صرف امنیت ملی می شود در مقابل حجم هزینه ها و امکانات و برنامه ریزی دشمنان ما ناچیز است اما این قدرت ایمان و توکل رزمندگان اسلام است که نقشه های شوم شیاطین را به شکست وامی دارد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در اصول جنگ و تجربه دفاع مقدس به ما آموخته است که مرزهای دفاعی ما باید تغییر کند و این شده است که ما در حوزه نظامی مرز امنیتی خود را گسترش دادیم تا از بروز ناامنی و جنگ در مرزها و شهرهای خودمان جلوگیری کنیم.

سردار طهرانی مقدم در ادامه خاطر نشان کرد: در سال های اخیر دیدیم که استکبار جهانی با برنامه ریزی های بسیار عمیق و حساب شده طرح خاورمیانه جدید و بزرگ را آغاز کرد و در در این راستا داعش که ۸۵ درصد سوریه و ۷۵ درصد عراق را اشغال کرده بود تحت حمایت خود قرار داد.

وی اضافه کرد: داعش تا نزدیکی مرزهای ایران اسلامی در حرکت بود و بصورت کاملا هدفمند نقطه اصلی را جمهوری اسلامی می دانستند اما دیدیم که با تدبیر، مقاومت و فرماندهی حاج قاسم چگونه طرح شوم دشمنان ما به شکست انجامید.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه طوفان الاقصی و طوفان عملیات وعده صادق هیمنه اسرائیل را به باد داد تاکید کرد: وعده سوم جبهه مقاومت قطعاً منجر به نابودی این رژیم غاصب و کودک کش خواهد شد.

وی یادآور شد: شهادت جانسوز رییس جمهور و همراهان ایشان قلوب ملت را اندوهگین کرد اما برای تعلم قلب ها باید بدانیم که جمهوری اسلامی مقتدرانه در میدان است.

سردار طهرانی مقدم عنوان کرد: مشکلات اقتصادی را باید با رهنمون قراردادن منویات رهبری و انسجام داخلی و همچنین تلاش شبانه روزی کارگزاران نظام حل کنیم.
وی در پایان امنیت امروز ما را ثمره خون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا زنده اند و شفا دهنده هستند و همه ما بایستی با توسل به این عزیزان با تقویت روحیه معنوی و انگیزه خودمان در مسیر الهی گام برداریم.

نظر شما