شناسهٔ خبر: 66803427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نظام اسلامی متخصص مدیریت بحران است

کارشناس مسائل سیاسی: نظام مقدس جمهوری اسلامی استاد و مختصص مدیریت چالش‌های بزرگی است.

صاحب‌خبر -

نظام اسلامی متخصص مدیریت بحران است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، خادمی با حضور در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: خدمت رسانی دولت آقای رئیسی با صفای باطن و اخلاص محض انجام می‌شد و بر این اساس حتی اگر به نتیجه نرسد، به دل مردم می‌نشیند.

وی سفر‌های استانی را یکی از نشانه‌های جهادی بودن رئیس جمهور شهید توصیف کرد و افزود: پاکدستی و پاکی و سلامت آقای رئیسی و اطرافیان و خانواده ایشان سبب شد حتی کسانی که به او رای نداده بودند نیز در مراسم تشییع پیکر‌های پاک شهدا حضور داشته باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ناموفق بودن تبلیغات دشمن علیه آیت الله رئیسی تصریح کرد: ایشان سیاست خارجی آسیامحور و همچنین دیپلماسی چندجانبه و مخلصانه و صادقانه را از ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان به نمایش گذاشت و بر این اساس بود که یک چهارم ملت‌های جهان عزادار هستند و عزای عمومی در کشورهایشان اعلام شد.

وی ادامه داد: هم اکنون مقامات ارشد ۶۵ کشور جهان برای عرض تسلیت و گرامیداشت شهادت رئیس جمهور به ایران آمدند و برخی از آنان نظیر رئیس جمهور تونس برای اولین بار در ایران حضور می‌یابند که نشان دهنده جایگاه والای آقای رئیسی است.

خادمی برافراشتن قرآن کریم و عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل را نشان دهنده شجاعت و صداقت رئیس جمهور شهید عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان ما هر موقع که کشور دچار مشکلی شود، به جشن و پایکوبی می‌پردازند و امیدوارند که این بحران‌ها سبب ضربه خوردن جمهوری اسلامی شود.

وی افزود: فوت رئیس جمهور و وزیر خارجه در کشور‌هایی که نظام محکم و استواری نداشته باشند، سبب ایجاد بحران می‌شود، اما نظام اسلامی از چنان جایگاه اعتقادی مستحکمی برخوردار است و مشروعیت خود را از مردم می‌گیرد که رفت و آمد اشخاص نمی‌تواند برای کشور بحران ایجاد کند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی استاد و متخصص مدیریت بحران و چالش‌های بزرگ است، گفت: یکی از امیدواری دشمنان پس از شهادت آیت الله رئیسی، ایجاد فتنه در کشور بود، اما نه تنها تفرقه ایجاد نشد، بلکه وحدت بسیار زیبایی را پس از شهادت ایشان مشاهده می‌کنیم.

وی درباره انتخابات هشتم تیرماه خاطرنشان ساخت: یک نظام سیاسی به سختی می‌تواند انتخابات را در مدت ۵۰ روز پس از این فاجعه برگزار کند، اما در روز هشتم تیرماه شاهد انتخاباتی حماسی و باشکوه خواهیم بود و دولتی سرکار می‌آید که راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهد.

<div id="video-display-embed-code_11143093"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241332/11143093?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما