شناسهٔ خبر: 66802890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

امباپه بارسلونا را نمی ترساند

مهاجم بارسلونا همان طور که انتظار می رفت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا از دورتموند حمایت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روبرت لواندوفسکی دومین فصل حضور خودش در بارسلونا را به پایان رساند. این فصل به اندازه اولین فصل مهاجم لهستانی در بارسا، برای این تیم موفقیت آمیز نبود. بارسلونا فصل را بدون جام به پایان رساند و لواندوفسکی هم آقای گل لالیگا نخواهد شد.

رئال مادرید در همین حال فصل بسیار خوبی را می گذراند و پس از قهرمانی در لالیگا، قرار است فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم مقابل دورتموند بازی کند. به همه این ها، انتقال کیلیان ام باپه به سانتیاگو برنابئو در تابستان 2024 را هم اضافه کنید. روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا در مصاحبه جدیدش با موندو دپورتیوو در مورد این مسائل گفت:

مطمئنم که فصل آینده هم در بارسلونا خواهم بود. احساس خوبی دارم و نسبت به سه یا چهار سال گذشته تفاوتی احساس نمی کنم. حداقل دو سال دیگر در این سطح خواهم بود.

ام باپه ما را نمی ترساند

کیلیان ام باپه به رئال مادرید؟ او ما را نمی ترساند. البته انتقال او هنوز رسمی نشده اما همه نشانه ها از انتقال او به رئال مادرید خبر می دهند. او بازیکن شگفت انگیزی است و اگر به آنجا برود، رئال تقویت می شود. اما ذهنیت ما می گوید که اگر کنار هم باشیم و با هم تلاش کنیم، می توانیم آنها را شکست دهیم.

فینال لیگ قهرمانان اروپا

در فینال لیگ قهرمانان اروپا از دورتموند حمایت می کنم. من در فینال ومبلی با دورتموند بازی کردم و همه خاطرات آن را در ذهن دارم. این قرار است آخرین بازی او و بازی میراث او باشد. رئال مادرید همیشه رئال مادرید است، با این حال گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که تا به حال رخ نداده اند.

257 251

نظر شما