شناسهٔ خبر: 66802336 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی در شهر بیرجند را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی در شهر بیرجند فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

صاحب‌خبر -

خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی و همراهانش ظهر روز یکشنبه بر اثر سقوط بالگرد در منطقه جنگلی دیزمار شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی به مقام شهادت نائل شدند. مراسم تشییع شهدای خدمت در شهر‌های تبریز، قم، تهران برگزار شد و در شهرهای بیرجند و مشهد نیز روز پنجشنبه برگزار می گردد.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان از شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر بیرجند دعوت می‌کند تا از مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی، فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

تشییع شهدای خدمت

حضور بانوان درمراسم تشییع شهدای خدمت

حضور نظامیان در مراسم تشییع

استقبال مردم از شهدای خدمت

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

نظر شما