شناسهٔ خبر: 66802059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهباز شریف: خاطره سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان همیشه زنده می‌ماند

نخست وزیر پاکستان پس از حضور در مراسم ادای احترام به پیکر رئیس جمهور شهید ایران گفت: یاد و خاطره سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به پاکستان برای مردم ما همیشه زنده می‌ماند.

صاحب‌خبر -

بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان اعلام کرد، محمد شهباز شریف ساعاتی قبل در تهران با حضور در سالن اجلاس سران به پیکر رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان آنان ادای احترام کرد.

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر اطلاع رسانی، وزیر بازرگانی و دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در این مراسم شهباز شریف را همراهی کردند.

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر پاکستان پس از ادای احترام به پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور دیدار و پیام تسلیت و همدردی عمیق مردم و دولت پاکستان را ابلاغ کرد.

وی افزود: قلب تمام مردم پاکستان از سانحه جانگداز شهادت آیت‌الله رئیسی و همکاران ایشان جریحه دار است و ما در این برهه سخت در کنار برادران ایرانی خود ایستاده‌ایم.

شهباز شریف گفت: رئیس جمهور فقید ایران دوست بزرگ پاکستان بود و یاد و خاطره سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان همیشه برای مردم ما زنده می‌ماند.

وی همچنین برای سرپرست ریاست جمهوری ایران، دولت و مردم این کشور آرزوی سربلندی، موفقیت، رفاه و توسعه کرد.

دولت پاکستان دیروز ۲۱ می (اول خرداد) در سوگ شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، یک روز عزای ملی اعلام کرد. پرچم پاکستان در اسلام‌آباد و مراکز چهار ایالت این کشور به حالت نیمه برافراشته درآمد. دولت‌های ایالتی در سِند و بلوچستان نیز با تبعیت از دولت مرکزی، روز گذشته را روز عزای عمومی اعلام کردند.

نظر شما