شناسهٔ خبر: 66802037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نامگذاری یک میدان در بوشهر به‌نام شهید آیت‌الله رئیسی

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر از نامگذاری یکی از معابر اصلی و یا میادین شهر بوشهر به‌نام خادم جمهور ایران شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایمان زندی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد اظهار داشت: در دولت سیزدهم فعالیت‌های جهادی و انقلابی در دستور کار همه مسئولان قرار گرفت و آیت‌الله رئیسی در همین راستا به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه خدمات جهادی آیت‌الله رئیسی در این 3 سال برای همه نمایان است خاطر نشان کرد: آیت‌الله رئیسی مردی خستگی‌ناپذیر بود که اقدامات زیرساختی خوبی دولت سیزدهم در مدت فعالیت خود بر جا گذاشت و در حین خدمت نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر افزود: در راستای پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی یکی از معابر اصلی یا میادین شهر بوشهر به‌نام خادم جمهور ایران شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی نامگذاری می‌شود.

زندی‌نیا اضافه کرد: مقرر شد این موضوع در شورای نامگذاری شهرداری بوشهر مطرح و لایحه آن برای تصویب به شورای شهر بوشهر ارسال شود.

انتهای پیام/190

نظر شما