شناسهٔ خبر: 66801932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جزئیات خدمات‌رسانی ویژه مترو و اتوبوسرانی مشهدمقدس، فردا ۳ خرداد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، جزئیات خدمات ویژه مترو و اتوبوسرانی در روز تشییع رئیس‌جمهور شهید را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

بهرام نکاحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: خدمت رسانی مترو فردا از ساعت ۷ بامداد آغاز خواهد شد و در ساعت اوج کار، یعنی مراسم خاکسپاری رئیس جمهوری، در ۲ ایستگاه توقف نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در خط یک، قطار در ایستگاه بسیج توقفی ندارد و همشهریان باید در ایستگاه‌های پیش و پس از آن، سوار یا پیاده شوند. همچنین در خط ۲ نیز توقفی در ایستگاه شریعتی صورت نخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد افزود: خدمات رسانی قبل از مراسم طبق روال عادی خواهد بود و برای انتقال شرکت کنندگان در مراسم حداکثر ظرفیت و کمترین سر فاصله اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی مترو به سمت فرودگاه شهید هاشمی نژاد و راه آهن نیز طبق روال معمول انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، بنابر اطلاعیه‌ای که مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد صادر کرده است، خدمات‌رسانی رایگان مترو به شهروندان و حاضران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در روز پنج‌شنبه (فردا) از ساعت هفت صبح تا ۲۴ خواهد بود.

به گفته محمد شیخانی سرفاصله اعزام ناوگان قطار شهری نیز با هدف خدمت‌رسانی گسترده‌تر؛ فردا کاهش خواهد داشت.

بر اساس این اطلاعیه سرویس‌دهی روزانه ناوگان اتوبوسرانی نیز از ساعت شش صبح فردا آغاز و در هشت خط منتهی به برگزاری مراسم تشییع نیز از ساعت ۹ صبح آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت، در مجموع؛ ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس فردا خدمات‌رسانی صلواتی خواهند داشت.

نظر شما