شناسهٔ خبر: 66801384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شهباز شریف: سفر چندی پیش آقای رئیسی به پاکستان زمینه‌ساز گسترش روابط است

رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر پاکستان: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد

نخست وزیر پاکستان عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، «شهباز شریف»، نخست وزیر پاکستان عصر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، ضایعه درگذشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار آقای «شهباز شریف»، نخست وزیر پاکستان و هیات همراه ضمن تشکر صمیمانه از ابراز همدردی دولت و ملت برادر پاکستان گفتند: برای جمهوری اسلامی ایران، روابط با پاکستان بسیار اهمیت دارد و به این کشور نگاه کاملاً برادرانه دارد اما روابط دو کشور در سالهای گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است و ما معتقدیم در دولت جدید پاکستان امکان اوج‌گیری مجدد این روابط وجود دارد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید آقای رئیسی رئیس جمهور فقید بر اهمیت روابط با پاکستان افزودند: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد و آقای دکتر مخبر مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها را پیگیری خواهند کرد. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: ارتباطات دوستانه بین کشورهای برادر همیشه آسان به پیش نمی‌رود و باید بر موانع فائق آمد و پیشرفت همکاری‌ها را با جدیت و در عمل دنبال کرد.
آقای «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار، سفر چندی پیش آقای رئیسی به پاکستان را بسیار مفید و زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش روابط و نقشه راه آینده دانست و اظهار امیدواری کرد که روابط در زمینه‌های مختلف ارتقاء یابد. 

عکسی از دیدار نخست وزیر پاکستان با رهبر انقلاب

27215

نظر شما