شناسهٔ خبر: 66801141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

روز پنجشنبه در خراسان جنوبی تعطیل است

«قناعت» گفت: بنا به درخوست مردم قدرشناس استان، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی فردا پنجشنبه سوم خردادماه تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با عنایت به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر حضور در مراسم بدرقه و تشییع پیکر مطهر آیت‌الله «رئیسی» فردا پنجشنبه در استان خراسان جنوبی تعطیل عمومی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه ادارات، دستگاه‌‌های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌های استان فردا پنجشنبه سوم خردادماه تعطیل است، بیان داشت: کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل بوده و ملزم به ارائه خدمات به شهروندان هستند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برنامه پیش‌بینی شده برای تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در سطح کشور، متذکر شد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مراسم تشییع و بدرقه ساعت 7:30 دقیقه صبح پنجشنبه سوم خردادماه از میدان جانبازان(جوار پارک شهدای گمنام) آغاز می‌شود.

قناعت با اشاره به اینکه مراسم در طول بلوار پاسداران ادامه یافته به فرهنگسرای شهر در بلوار صیاد شیرازی ختم می‌شود، با دعوت از همه مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله «رئیسی»، مطرح کرد: مردم ما در این مراسم سنگ تمام خواهند گذاشت و آخرین سفر استانی رئیس‌جمهور فقید خود را باشکوه بدرقه خواهند کرد.

وی با اشاره به مراسم تشییع حماسی و تاریخی شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان‌شرقی، قم و تهران، تأکید کرد: این مراسم‌ها بازتاب جهانی داشت و رسانه‌های غربی نتوانستند چشم بر شکوه حضور مردم در این مراسم تشییع ببندند.

استاندار خراسان جنوبی به عشق و ارادت مردم خراسان جنوبی به آیت‌الله «رئیسی» اشاره و خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی در این اتفاق دو منتخب خود را در قوه مجریه و مجلس خبرگان رهبری از دست داه و داغ بزرگی را بر دل دارند.

انتهای پیام/

نظر شما