شناسهٔ خبر: 66800398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سهراب آزاد: قهرمانی جام جهانی را به رئیس جمهور شهید و تیم همراه شان تقدیم می‌کنیم

رییس انجمن سپک تاکرا گفت: پس از اتفاق تلخ تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در نهایت بتوانیم در دیویژن یک قهرمان شویم.   رییس انجمن سپک تاکرا گفت: پس از اتفاق تلخ تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در نهایت بتوانیم در دیویژن یک قهرمان شویم.  

صاحب‌خبر -

سهراب آزاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام اینکه کاپ قهرمانی جام جهانی را تقدیم شهید جمهور و تیم همراه‌شان کرده اند، گفت: این کاپ و عنوان قهرمانی تقدیم به شهید جمهور و تیم همراهشان که ناباورانه شهید شدند و ایران را غرق در ماتم کرده و جهان شوک زده شده است. 


وی افزود: تمامی مربیان و ورزشکاران در مسابقات برای عرض تسلیت و همدردی پیش ما آمدند و خودمان هم تحت تاثیر این اتفاقات تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در نهایت بتوانیم در دیویژن یک قهرمان شویم.


رییس انجمن سپک تاکرا عنوان کرد: در دیدار آخر با رییس جمهور از زحمات ایشان تقدیر کردیم و اینکه در فاصله‌ای کم ایشان دو‌بار از ورزشکاران و مربیان و مسئولان ورزش دیدن کردند و مورد تقدیر قرار دادند تشکر کردیم.

آزاد ادامه داد: به هر شکل قهرمانی‌های سپک تاکرا ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم روزی در همه مسابقات به مقام قهرمانی برسیم.

 انتهای پیام/ 

نظر شما