شناسهٔ خبر: 66798486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاددانشگاهی فارس:

شهید آیت‌الله رئیسی اسوه مدیریت جهادی و انقلابی است

زهرا عسگری

رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اقدامات شبانه‌روزی شهید جمهور، شهید آیت‌الله رئیسی را اسوه مدیریت جهادی و انقلابی دانست.

صاحب‌خبر -

امیرحسین استقلال امروز چهارشنبه ۲ خردادماه در حاشیه مراسم سوگواری شهدای خدمت در شیراز ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور و همراهانشان که در راه خدمت به محرومان به فوز عظیم شهادت دست یافتند، گفت: ایران اسلامی بار دیگر عزادار از دست دادن یکی از بزرگمردان خود است.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نمونه بارز خدمت صادقانه و عشق به مردم بود، افزود: ایشان در تمام مسئولیت‌هایی که به عهده داشت، منشاء آثار ماندگار و جاودانی بود.

استقلال با تأکید بر اینکه به حق می‌توان شهید آیت‌الله رئیسی را اسوه مدیریت جهادی و انقلابی دانست، گفت: سرانجام در آخرین صفحه حیات شهید ابراهیم رئیسی، نشان شهادت نقش بست چون شهیدگونه زندگی کرده بود و پاداشی بهتر برای ۵ دهه مجاهدات خالصانه و خستگی‌ناپذیر، جز شهادت نیست.

وی اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی همانطور که توجه ویژه‌ای به دیپلماسی خارجی و گسترش روابط ایران با کشورهای مختلف دنیا به منظور بهبود اوضاع اقتصادی کشور داشت، عنایت ویژه‌تری نسبت به رفع مشکلات مناطق محروم داشت به طوری که همواره شب را از روز برای خدمت‌رسانی به عامه مردم به خصوص مردم محروم‌ترین مناطق نمی‌شناخت و عاقبت در یکی از همین مأموریت‌های خدمت‌رسانی به فوز عظیم شهادت دست یافت.

رئیس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد: از خداوند بزرگ مسئلت داریم تا عاقبت و نتیجه زندگی ما را نیز سعادت و شهادت در راه اسلام قرار دهد.

به گزارش ایسنا، جهاددانشگاهی فارس نیز همگام با سایر ادارات و نهادها و دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم، عزادار از دست دادن شهدای خدمت است و در این راستا اقداماتی نظیر سیاه‌پوش کردن فضای ساختمان‌ها، برپایی موکب، پخش تلاوت قرآن هدیه به روح پاک شهدای خدمت در ساختمان‌ها کرده است. همچنین تعدادی از جهادگران فارس نیز برای شرکت در مراسم تشییع شهدای خدمت راهی مشهد مقدس شده‌اند.

انتهای پیام

  

نظر شما