شناسهٔ خبر: 66798158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

آمادگی کامل استان سمنان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در ایام عزاداری و تشییع شهدای خدمت

احسان ورامینی

استان سمنان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در ایام عزاداری و تشییع شهدای خدمت در آمادگی کامل قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ایام عزاداری و تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت که روز سه‌شنبه یک خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد، ستاد خدمات سفر استان سمنان برای خدمت‌رسانی، ایجاد امنیت و رفاه برای هم‌وطنانی که قصد شرکت در مراسم‌های شهدای خدمت را در استان تهران و مشهد دارند و از استان سمنان عبور خواهند کرد یا قصد ماندگاری در آن را دارند، در آمادگی کامل است.

در دهه کرامت بازدیدهای نظارتی به‌صورت مداوم انجام‌ شده است و در ایام پیش رو نیز نظارت‌های مشترک تشدید می‌شود تا هیچ‌گونه مشکلی برای ارائه خدمت وجود نداشته باشد.

به‌منظور تسهیل امور هم‌وطنان برای شرکت در مراسم شهدای خدمت و به‌پاس خدمات شهید رئیسی به کشور ایران، تخفیف ۳۰ درصدی در ایام عزای عمومی در واحدهای اقامتی استان سمنان در نظر گرفته‌ شده است.

برای حفظ حرمت این ایام، از اجرای تمامی تورهای طبیعت‌گردی جلوگیری به‌عمل‌آمده است و برنامه‌های تدارک دیده هفته میراث فرهنگی لغو شده است.

در استان سمنان ۲۲ هتل و ‌مهمان پذیر ۱۳۱ واحد اقامتگاه بوم گردی و اقامتگاه سنتی، ۱۶ مجتمع اقامتی و پذیرایی، ۸۸ خانه مسافر و… برای ارائه خدمت به عزاداران اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما