شناسهٔ خبر: 66798019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرتیپ رزمجو:

شهید رئیسی ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در جمع کارکنان این سپاه ضمن عرض تسلیت در پی شهادت مظلومانه رئیس جمهور و هیئت همراه در حادثه تلخ و جانکاه سقوط بالگرد گفت: شهید رئیسی ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیب علی رزمجو با بیان اینکه تمامی امت مسلمان، ملل مستضعف جهان و دوستداران انقلاب اسلامی از وقوع این حادثه جانگداز ابراز ناراحتی نمودند افزود: به برکت خون شهدای خدمت در کشور و اهداف متعالی انقلاب اسلامی کوچک‌ترین اختلالی پیش نخواهد آمد.

سردار رزمجو با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اذعان کرد: مردمی بودن، انقلابی، اسلامی و دوستدار راه شهدا، توجه ویژه به محرومین و گسترش روابط بین الملل از ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام محسوب می‌شود.

شهید رئیسی ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد

وی با بیان اینکه شهید رئیسی ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد اظهار کرد: شهید رئیسی با رویکرد انقلابی خود توجه ویژه‌ای به اهداف انقلاب اسلامی و گسترش روابط بین‌الملل داشت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه در پی اقدامات جهادی و انقلابی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی محرومیت‌زدایی چشمگیری در کشور صورت گرفت تصریح کرد: بسیاری از مشکلات دولت‌های قبل نیز با اقدامات جهادی و خستگی‌ناپذیری این شهید والامقام حل شد.

انتهای پیام/

نظر شما