شناسهٔ خبر: 66797547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مرحله نخست تست انتخابی المپیک قایقرانی؛

مجللی اول شد/ تکلیف پاروزن اعزامی هشتم خرداد مشخص می شود

مرحله نخست تست انتخابی المپیک رشته قایقرانی برای مشخص شدن چهره قایقران اعزامی کانوی مردان ایران به پاریس با ایستادن عادل مجللی در رده نخست برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به المپیک فدراسیون قایقرانی که آبان‌ماه ۱۴۰۲ پس از تصویب در هیات رئیسه فدراسیون، ابلاغ شده است، پس از کسب سهمیه المپیک قایقرانان می‌توانند در تست انتخابی برای معرفی قایقران اعزامی به رقابت های پاریس ۲۰۲۴ شرکت کنند.

با همین مصوبه، اولین مرحله تست انتخابی امروز چهارشنبه دوم خردادماه و در حاشیه اردوهای تیم ملی، با حضور ۳ نفر از مدعیان در بخش کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر امروز ٢ خرداد در دریاچه آزادی انجام شد. در این تست کیا اسکندانی، شایان حسینی و عادل مجللی حضور داشتند.

این تست با حضور افسران نادو ایران برگزار شد و در پایان عادل مجللی در جایگاه نخست قرار گرفت، کیا اسکندانی دوم شد و شایان حسینی رده سوم را به خود اختصاص داد.

مرحله بعدی این تست هشتم خرداد با حضور محمدنبی رضایی ورزشکاری که سهمیه المپیک را کسب کرده و عادل مجللی منتخب تست امروز برگزار خواهد شد.

روز گذشته، در بخش کایاک هزار متر مردان نیز با کناره‌گیری مدعیان، علی آقامیرزایی نماینده ایران در مسابقات آبهای آرام المپیک پاریس معرفی شد.

نظر شما