شناسهٔ خبر: 66797458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار:

اهداف توسعه‌ای رییس جمهور شهید در سیستان و بلوچستان با جدیت اجرایی می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای استان که رییس جمهور شهید دنبالش بود با جدیت اجرایی می‌شود، گفت: دولت سیزدهم مصمم بود با اجرای طرح‌های بزرگ زیربنایی و عمرانی فاصله این استان با شاخص‌های توسعه کشوری به حداقل برسد.

صاحب‌خبر -

محمد کرمی امروز در جلسه با رییس سازمان جهاد کشاورزی و معاونین وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب، پرتلاش خستگی ناپذیر و جهادی جمهوری اسلامی، دکتر امیر عبداللهیان؛ وزیر جهادی امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان تأکید کرد: حادثه بسیار تلخی بود و سخت گذشت چون فردی را از دست دادیم که با همه وجودش برای پیشرفت کشور عزیز و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد و دائم در میدان بود و در میدان هم به شهادت رسید.

وی با اشاره به مباحث جلسه با بیان اینکه در بخش کشاورزی که مازاد تولید داریم باید آن را در صنایع فرآوری بیاوریم، افزود: ایجاد صنایع فرآوری برای بخش‌های مختلف یک برنامه‌ریزی جامع می‌خواهد که در میدان ببریم اجرا کنیم نه اینکه در قفسه‌ها بگذاریم این چیزی است که رئیس جمهور شهید دنبالش بود و باید به سرعت اجرایی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم مشارکت مردم در عرصه اقتصاد افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مردم باید در حوزه اقتصاد و در تولید مشارکت کنند چون اگر مردم در حوزه تولید مشارکت کردند ما در تولید موفق هستیم.

وی با اشاره به لزوم خصوصی سازی ادامه داد: اصلا کار کشاورزی دولتی جواب نمی دهد و بهره وری مناسب ندارد و باید تلاش کرد تا مردم را وارد اقتصاد کنیم.

کرمی گفت: از کشاورزان روستایی بشدت باید حمایت کنیم و اطلاعات و آمار در جهاد کشاورزی در زمینه محصولات کشاورزی خیلی مهم است.

وی افزود: هفته بعد نشستی در رابطه با بهره وری از محصولات کشاورزی استان برگزار خواهد شد و آمار اطلاعات جمعیتی را باید در نظر بگیریم یکی از راه‌های دیگر این است که مردم در جلسات حضور داشته باشند و یا مسوولان در روستاها نشست‌هایی داشته باشند تا از زمین به خوبی استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید مجدد بر تلاش شبانه روزی همه مدیران استانی گفت: خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی بسیار سخت بود چون فردی را از دست دادیم که با همه وجودش برای پیشرفت کشور عزیز و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد و دائم در میدان بود و در میدان هم به شهادت رسید.

وی بیان کرد: اینکه ما می خواهیم یاد این شهدا را گرامی بداریم این است که باید محکم راهشان را پیش ببریم و کاری که انجام می‌دادند ما چند برابرش را انجام دهیم تکریم کردن شهید یعنی فعالیت شبانه روزی داشته باشیم چون این خواسته شهید است.

کرمی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف اسلام هر پرچمی که می افتد یک نفر دیگر پرچم را باید بر دارد و این برای این است که پرچم اسلام همیشه باید بالا باشد و اگر بخواهیم توجه داشته باشیم به اهداف انقلاب اسلامی باید چند برابر نسبت به قبل کار کنیم.

انتهای پیام

نظر شما