شناسهٔ خبر: 66797370 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بازتاب اقامه نماز بر پیکر «شهدای خدمت» توسط رهبر انقلاب در خبرگزاری آسوشیتدپرس

ایسنا

یک رسانه آمریکایی در گزارشی به مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران توسط مقام معظم رهبری و مراسم تشییع آن‌ها با حضور گسترده مردم تهران پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با انتشار ویدیو اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت، توسط آیت‌الله «سید علی خامنه‌ای» مقام معظم رهبری ایران، امروز در دانشگاه تهران، مراسم تشییع آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران و دیگر همراهان او در سانحه سقوط بالگرد حامل او را مورد توجه قرار داد.

آسوشیتدپرس با تیتر «مقام معظم رهبری ایران و رئیس حماس در مراسم تشییع رئیس‌جمهور ایران» گزارش داد: آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه تهران بر پیکر شهدا نماز اقامه کرد. تابوت‌ها با پرچم ملی جمهوری اسلامی ایران پوشیده شده شده بودند و عکس شهدا نیز روی آن‌ها بود.

این رسانه آمریکایی همچنین نوشت مقامات عالی‌رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این مراسم در کنار مقام معظم رهبری ایران بودند.

پس از اقامه نماز توسط رهبر انقلاب اسلامی ایران، مراسم تشییع در تهران آغاز شد.

این خبرگزاری روز گذشته نیز در گزارشی جداگانه، با آغاز مراسم‌های وداع با رئیس‌جمهور شهید ایران و دیگر شهدای خدمت در سانحه سقوط بالگرد از تبریز، نزدیک‌ترین شهر بزرگ به محل سانحه، به حضور گسترده مردم عزادار در این رویدادها پرداخت.

نظر شما