شناسهٔ خبر: 66797354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

«نه» ستاره پرسپولیس به پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهان و تراکتور

خبرگزاری ایرنا

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری پاسخ منفی داد و آماده تمدید قرارداد با قرمزهاست.

صاحب‌خبر -

بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس قهرمانی این فصل را تصاحب خواهد کرد.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو، باشگاه روند تمدید قراداد این بازیکنان را در اولویت خود قرار داده و با چند بازیکن مذاکرات جدی داشته است.

یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل به تمام می‌رسد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش و ۳۲ این تیم است. با توجه به عملکرد این بازیکن در این تیم و همچنین ملی‌پوش بودن او، به‌رغم مصدومیتش در بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، از همان روز‌های نخست تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی مطالبه هواداران بوده است.

حالا این مدافع ملی‌پوش که با پشت سرگذاشتن دوران نقاهت خود رفته‌رفته آماده حضور در میادین می‌شود، با پیشنهاد ویژه و جالب توجهی از دو باشگاه سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز برای فصل آتی مواجه شده است. این مدافع با توجه به توافقی که با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد داشته به پیشنهاد این دو باشگاه پاسخ منفی داده و چنانچه باشگاه به تعهدات خود با این بازیکن متعهد باشد، این بازیکن به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

نظر شما