شناسهٔ خبر: 66797256 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر عراق:

رئیس جمهور «رئیسی» مسئولی کارآمد، با کفایت، صمیمی و جدی بود

حضرت امام خامنه‌ای در دیدار نخست وزیر عراق درباره حادثه فقدان حجت‌الاسلام رئیسی فرمودند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم؛ آقای رئیس جمهور برادری بسیار خوب و مسئولی کارآمد، با کفایت، صمیمی و جدی بود.

صاحب‌خبر -

رئیس جمهور «رئیسی» مسئولی کارآمد، با کفایت، صمیمی و جدی بود

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار محمد شیاع‌السودانی نخست‌وزیر عراق که به نمایندگی از دولت و ملتش، برای شرکت در مراسم تشییع شهید حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» به ایران آمده است، فرمودند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم؛ آقای رئیس جمهور برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد، با کفایت، صمیمی و جدی بود.

 

حضرت امام خامنه‌ای افزودند: اکنون آقای مخبر بر اساس قانون اساسی مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته‌اند و ان‌شاءالله همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد.

 

در پی درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، محمدشیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، پیش از ظهر امروز در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به حضرت امام خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما