شناسهٔ خبر: 66797121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پارادوومیدانی قهرمانی جهان| افروز به طلای پرتاب نیزه رسید/ تقدیم مدال به رئیس جمهورِ شهید

ملی‌پوش دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان موفق به کسب مدال طلای پرتاب نیزه رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان به میزبانی شهر کوبه ژاپن در حال برگزاری است و سعید افروز در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۴ با ثبت رکورد ۴۰.۱۸ متر موفق به کسب طلا و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

پیش از این علیرضا مختاری موفق به کسب مدال برنز و هاشمیه متقیان موفق به کسب مدال نقره شده بودند. همچنین الهام صالحی در رده پنجم و زینب مرادی در رده چهارم ایستادند. حامد امیری و امان اله پاپی ملی‌پوشان کشورمان از کسب مدال در این رقابت‌ها بازمانده بودند.

تقدیم مدال طلا به رئیس جمهور شهید

سعید افروز ملی‌پوش پرتاب نیزه کشورمان پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی، آن را به رئیس جمهور شهید تقدیم کرد و گفت: مدالم را با افتخار به شهدای خدمت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان، تقدیم می‌کنم.

 

<div id="video-display-embed-code_397171" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4774688/397171?width=400&height=300"></script></div>

یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان برگزار خواهد شد و طی این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع می‌شود و نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما