شناسهٔ خبر: 66797118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

والیبال چلنج‌کاپ زنان- فیلیپین

بلوری زاده: شکست تیم والیبال بانوان مقابل هند خارج از تصور بود

سیده فرزانه شریفی

سرمربی تیم ملی والیبال زنان گفت: برخلاف تصورات‌مان هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم و ضریب اشتباهات فردی‌ بازیکنان در دیدار مقابل هند بالا بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پدیده بلوری زاده سرمربی تیم ملی والیبال زنان بعد از شکست تیم‌اش در مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان مقابل هند گفت: تیم هند نسبت به ما بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشتند و بازیکنان باسابقه در ترکیب تیم داشتند. از سال گذشته در چندین مسابقه بین‌المللی شرکت کرده بودند. انتظار داشتیم با این تیم بهتر بازی کنیم ولی تقریباً با کمتر از ۲۰ روز تمرین شاید این توقع زیاد باشد. تیم ما تنها بازی تدارکاتی که داشت مقابل تیم ملی نوجوانان و یک تیم باشگاهی بود.

وی افزود: ما خوب شروع کردم اما در اواسط مسابقه از دست بازیکنان خارج می‌شد. ناگفته نماند که شرایط روحی بازیکنان مطلوب نیست، هر چند هم که تلاش می‌کنیم روحیه خودمان را حفظ کنیم اما به هر حال کشورمان دچار بحران شده و رئیس جمهور کشورمان را از دست دادیم. این مسائل همگی برای بازیکنان تبعات دارد. ولی امیدواریم با بررسی‌های انجام شده بازی بهتری ارائه خواهیم داد. این شکست خارج از تصور ما بود ولی باز هم به حساب اشتباه خودمان می‌گذاریم. متأسفانه اشتباهات فردی بازیکنان زیاد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان عنوان کرد: ما در بعضی مواقع روی تور خوب کار کردیم، اما امروز بازیکنان مثل تمرینات نبودند، این موضوع شاید به خاطر اولین بازی است و بازیکنان کم تجربه هستند و برخلاف تصور هماهنگ نیستند. حتی خیلی مواقع برای نجات دادن توپ به یکدیگر برخورد کردند. سعی می‌کنم به بازیکنان کمک کردیم تا دوباره آرامش را به تیم برگردانیم. وقتی خوب بازی می‌کنند به این معنی است که توانایی آن را دارند و می‌توانند امتیاز بگیرند. امیدوارن از این به بعد بازی بهتری ارائه بدهیم.

بلوری‌زاده در مورد برنامه تیم ملی گفت: تیم ملی فردا استراحت دارد و پس از آن با چین تایپه بازی داریم. در پایان لازم می‌دانم از مردم عذرخواهی کنم امیدوارم در دیدارهای بعدی، با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

نظر شما