شناسهٔ خبر: 66797093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وزیر دفاع: علت محبوبیت رئیسی «مردمی بودن»، «ایمان» و «اعتقاد» است/ قاضی زاده: شخصیت آیت‌الله رئیسی از ابتدا هم وحدت‌آفرین بود

محمدرضا آشتیانی گفت: مهمترین میراثی که از شهید رئیسی به جای مانده، خدمتگذاری به مردم، اخلاص و شجاعت است که از خصوصیات ایشان بود. همچنین رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پس از شهادت هم همچنان در حوزه جمهوری و انقلاب اسلامی مشغول نقش‌آفرینی است، گفت: جذبه‌ای که رئیس جمهور شهید داشت باعث شد که حتی مخالفان ما نیز با این ضایعه ابراز همدردی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابرآنچه ایسنا روایت می‌کند، محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگویی، علت محبوبیت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی را مردمی بودن، ایمان و اعتقاد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین میراثی که از شهید رئیسی به جای مانده، خدمتگذاری به مردم، اخلاص و شجاعت است که از خصوصیات ایشان بود.

رئیس بنیاد شهید: اخلاق شهید رئیسی دشمنان را هم به تواضع وادار کرد

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفت‌وگویی، درباره نقش حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی شهید جمهور در ایجاد وحدت سیاسی بین مردم اظهار کرد: شخصیت آیت‌الله رئیسی از ابتدا هم وحدت‌آفرین بود، شخصیت آن شهید علاوه بر وحدت داخل کشور، دشمنان این مردم را هم به تواضع وادار کرد.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با وجود آنکه به شهادت رسیدند اما همچنان در حوزه جمهوری و انقلاب اسلامی مشغول نقش‌آفرینی هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: جذبه‌ای که رئیس جمهور شهید داشت در بسیاری از کشورها باعث شد که حتی مخالفان ما نیز با این ضایعه ابراز همدردی کنند و امیدوارم مسیر این شهید ادامه داشته باشد.

۲۷۲۱۹

نظر شما