شناسهٔ خبر: 66797089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار رودسر: تقویم سید محرومان، روز تعطیل نداشت

طاهره رفعتی

فرماندار رودسر، با بیان اینکه رئیس جمهور معمولا در روزهای پنجشنبه و جمعه در یکی از استان‌ها بود، خاطرنشان کرد: خدمت کردن در روزهای تعطیل به تقویم هفتگی رئیس جمهور و دولت سیزدهم تبدیل شده بود.

صاحب‌خبر -

محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا در حاشیه مراسم تشییع شهدای خدمت، از آیت الله رئیسی به عنوان بزرگمرد میدان خدمت و پشتیبان ولی امر مسلمین و خادم ملت شریف ایران اسلامی یاد کرد و گفت: قدردان ملت ایران هستیم که از سراسر کشور برای حضور در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت حضور پیدا کردند و مراتب سپاس و ارادت خودشان را نسبت به رئیس جمهور و همراهانش ابراز داشتند.

وی با اشاره به حزن و اندوه ملت عزادار ایران از این مصیبت بزرگ، افزود: آنچه که مایه تسکین آلام و سکینه قلبی ماست، فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری و راهبری های حکیمانه معظم له است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه مردم از صمیم قلب رئیس جمهور شهیدشان را دوست دارند و برای وداع با او حاضر شدند، عنوان کرد: از ابتدای انتشار خبر این فاجعه تاکنون در سراسر ایران موجی از اظهار تاسف و همدردی و همدلی همه مسلمانان و دولتمردان و روسای جمهور کشورها با ملت و دولتمردان ایران صورت گرفته که نشان دهنده تاثیرگذاری عمیق رئیس جمهور ماست.

حیدری حضور گسترده مردم در مراسم تشییع را عرض ادب و قدردانی و حلالیت طلبی از آنچه که حق ایشان بر گردن ما بود، دانست و اظهار کرد: خداوند به کارگزاران توفیق دهد که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید و همه شهدای راه خدمت و مدافع کشور باشیم.

وی آیت الله رئیسی را شخصیتی شناخته شده در عرصه‌های مدیریتی کشور به ویژه در حوزه قضا دانست که مورد وثوق رهبر انقلاب بود و تاکید کرد: ایشان یک دوره در قوه قضائیه انجام وظیفه کرد، اما زمانی که به عنوان رئیس دولت سیزدهم منصوب شد، به عنوان نماینده سیاسی دولت در شهرستان قصرشیرین محضر ایشان بودیم؛ آیت الله رئیسی در شهرستان سرپل ذهاب که دچار خسارت ناشی از زلزله مهیب سال ۹۶ بود، حضور پیدا کرد و با مردم گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

فرماندار رودسر با اشاره به افتتاح سد سی قلعه در روز فاجعه، یادآور شد: این سد مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان از ۲۰ سال پیش در دست اجرا بود، اما به مرحله بهره‌برداری نرسیده بود و مشکلات اعتباری و فنی و سیاسی بر این پروژه سایه افکنده بود؛ با تشکیل دولت سیزدهم و دیپلماسی ناظر بر تعامل با همسایگان، این سد به بهره‌برداری رسید که متاسفانه شهادت رئیس جمهور و همراهانش یک ساعت پس از افتتاح سد رخ داد.

رئیس‌جمهور تابلوی خدمت را برافراشته بود

وی با بیان اینکه رئیس جمهور معمولا در روزهای پنجشنبه و جمعه در یکی از استان ها بود، خاطرنشان کرد: کار کردن در روزهای تعطیل به تقویم هفتگی دولت سیزدهم تبدیل شده بود؛ در واقع رئیس‌جمهور تابلوی خدمت را برافراشته بود و امروز گفتمان غالب کشور از ایشان به عنوان شهید راه خدمت یاد می‌کند و دوست و دشمن نیز به این خدمتگزاری اذعان دارند.

حیدری یکی از صفات آیت‌الله رئیسی را شهید راه خدمت دانست و افزود: ایشان در میدان خدمت هیچ تردیدی نداشت و تمام وقتش برای مردم و خدمت به مردم بود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه مقام معظم رهبری در همان ساعات اولیه انتشار خبر وقوع حادثه در جمع مردمی دو نکته بسیار مهم را یادآور شدند، گفت: طبق فرمایش رهبری، جریان خدمت ادامه خواهد داشت و خللی در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد نمی شود؛ همچنین تامین امنیت کشور مورد توجه نیروهای مسلح خواهد بود.

وی استاندار گیلان را یکی از استانداران فعال و دانا و بصیر دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: استاندار گیلان به درستی مسیر دولت را تا این لحظه پیموده و در ادامه نیز این مسیر روشن را ادامه خواهد داد؛ همه ارکان دولت در استان گیلان امروز وظیفه دارند که تحت اوامر رهبری و رئیس جمهور منتخب انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام

نظر شما