شناسهٔ خبر: 66797039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما نظرات آخرین اخبار وبگردی

فوری / پنجشنبه ۳ خرداد تعطیل رسمی اعلام شد

فردا پنجشنبه ۳ خرداد مراسم تدفین پیکر رییس جمهور و همراهان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیین تشییع پیکر مطهر رییس‌جمهور شهید «آیت الله سید ابراهیم رییسی» روز پنجشنبه ساعت ۱۴ در خیابان امام رضا (ع) مشهد آغاز خواهد شد. اعلام تعطیلی برای مراسم تشیع بر عهده استانداران است و تا کنون چنداستان فردا پنجشنبه را تعطیلی کردند.

همه ادارات و سازمان ها و مراکز آموزشی استان آذربایجان غربی فردا تعطیل شد.

همه ادارات و سازمان ها و مراکز آموزشی استان آذربایجان شرقی فردا تعطیل شد.

ادارات مشهد و استان خراسان رضوی تعطیل شد.

طبق اعلام استانداری زنجان و با توجه به برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید جهت برگزاری این مراسم تمامی دستگاه های اجرایی فردا روز پنجشنبه سوم خرداد تعطیل است. این تجمع از ساعت 10 مقابل مسجد جامع زنجان برگزار می شود.

فرماندار تبریز اعلام کرد: بر اساس تصمیمات صورت گرفته به منظور هرچه باشکوه تر بودن برگزار شدن مراسم تشیع پیکر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندارد آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندارد آذربایجان شرقی فردا تمامی دستگاه های دولتی در شهرستان تبریز تعطیل هستند.

همچنین با تصمیم استاندار خراسان‌شمالی به‌منظور تسهیل شرکت مردم استان در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد مقدس، ادارات، سازمان‌ها و مراکز دولتی خراسان‌شمالی پنجشنبه، سوم خردادماه، تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس مراکز علمی آموزش و پرورش در خراسان رضوی تا پنج شنبه تعطیل است.

در صورت اعلام تعطیل رسمی در سایر استان ها این گزارش به روز خواهد شد....

محسن داوری اظهار کرد: پیش بینی جمعیت زیادی برای حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی را داریم، لذا از مردم قدرشناس و ولایت‌مدار مشهد تقاضا داریم با خودروی شخصی به خیابان امام رضا (ع) این شهر نیایند.

فرماندار مشهد بیان کرد: با وجود اینکه تقاضا می‌شود مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در محل خیابان امام رضا (ع) استفاده کنند، اما پارکینگ‌هایی برای خودروهای شخصی در خیابان امام خمینی (ره)، محدوده ۱۷ شهریور، میدان شهدا و خیابان کوشش برای توقف خودروها در نظر گرفته شده است و جمعیت از این اماکن با ناوگان حمل و نقل عمومی به محل تشییع انتقال خواهند یافت.

وی همچنین با اشاره به وجود جمعیت پرشمار در این مراسم بیان کرد: مکان یا میدان خاصی در طول خیابان امام رضا (ع) برای آغاز مراسم تشییع تعیین نشده است.

نظر شما