شناسهٔ خبر: 66797014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمات رسانی نیرو‌های خدمات شهری در مراسم بدرقه شهدا

­نیرو‌های خدمات شهری همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای همراه، مشغول خدمات رسانی هستند.

صاحب‌خبر -

خدمات رسانی نیرو‌های خدمات شهری در مراسم بدرقه شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،­ نیرو‌های خدمات شهری همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای همراه، مشغول فعالیت هستند. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و شهدای همراه گفت: پیش از مراسم تمهیداتی برای حضور گسترده مردم شامل فضاسازی‌ها برای تشییع با شکوه و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع در نظر گرفته شد.

حسین نظری افزود: در حین برگزاری مراسم تشییع هم پیکر خادم الرضا رئیس جمهور شهید ایت الله رئیسی و شهدای همراه، خدمات رسانی نیرو‌های خدمات شهری ادامه دارد و مسیر رفت و آمد شهروندان نظافت می‌شود.

معاون شهردار تهران گفت: در پایان مراسم نیز محل برگزاری مراسم نظافت می‌شود و این اقدامات با چینش نیرو و ماشین آلات مورد نیاز در طول مسیر انجام خواهد شد.

حسین نظری درباره ساخت یادبود شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای همراه هم گفت: این موضوع جز سیاستگذاری‌هایی است که باید در مرجع مربوطه خود انجام شود دستور و بحثی مطرح نشده اگر برنامه‌ای باشد با حداکثر توان انجام وظیفه خواهیم کرد.

نظر شما