شناسهٔ خبر: 66796612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جامعه ورزش در تشییع شهدای خدمت؛

اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود

جامعه ورزش در تشییع شهدای خدمت؛ جامعه ورزش همگام با سایر اقشار از نخستین ساعات بامداد امروز برای حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت در محلی که برای اهالی ورزش در نظر گرفته شده حضور یافته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، به دنبال شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد بسیاری از فدراسیون های جهانی و نهادهای بین المللی با ارسال پیام های جداگانه ای این ضایعه را به اهالی ورزش ایران تسلیت گفتند.

اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود

اسبقیان: جامعه ورزش قدرشناس رئیس جمهور هستند

سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت گفت: مردم ایران و جامعه ورزش با قدرشناسی از رئیس جمهور جهادی حضور باشکوهی را در مراسم وداع با ایشان و دیگر شهدای خدمت  رقم زدند. 

وی ادامه داد: این مراسم تداعی کننده مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. مردم ایران وداع باشکوهی با این یار دیرین رهبر انقلاب خواهند داشت. همه دست اندرکاران ورزش در این مراسم حضور خواهند داشت تا عهد و پیمان ببندند با شهدای انقلاب و تاکید کنند که تا آخرین قطره خون در رکاب رهبر معظم انقلاب خواهند بود و همچنان پیرو خط حضرت امام خمینی(ره) هستند و خدمت ادامه خواهد داشت.

کوهپایه زاده: امیدوارم پاسخ حمایت های رئیس جمهور را بدهیم

رییس فدراسیون جانبازان و توان یایان که در مراسم امروز حضور داشت، با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم رهرو و پیرو خوبی برای این عزیزان و راه شان باشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم کاوران های ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک با نتیجه گیری، پاسخ حمایت ها و زحمات این عزیزان در عرصه های مختلف را بدهند و به نوعی ارج گذاری کنیم از زحماتی که این عزیزان طی سا ل های گذشته برای ورزش و به ویژه توان یابان داشتند.

اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود جلیل کوهپایه زاده در مراسم تشییع شهدای خدمت
اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش در مراسم تشییع شهدای خدمت
اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال 
اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران
اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود مازیار ناظمی رئیس و دبیر فدراسیون اتومبیلرانی در تشییع شهدای خدمت
اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت‌های رئیس جمهور شهید خواهند بود علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مراسم تشییع شهدای خدمت
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما