شناسهٔ خبر: 66796607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

معاون فرهنگی شهردار اصفهان خبر داد:

جمع آوری پنج هزار جلد کتاب برای زندانیان با کمک خیرین در سال گذشته

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با تاکید بر اهمیت اقدامات خیرین در راستای رفع محرومیت در شهر گفت: در سال گذشته با همراهی مردم و کم ک خیران پنج هزار جلد کتاب جمع‌آوری شد و ضمن ساخت کتابخانه در هر بند از زندان اصفهان، امکان مطالعه برای زندانیان فراهم شد.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین اصفهان؛ کمال حیدری در آئین افتتاح خانه کرامت که با حضور جمعی از خیران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان موفق شدیم خانه کرامت را در اختیار خیرین قرار دهیم تا جلسات آموزشی، گلریزان و سایر برنامه های خود را در این مکان برگزار کنند.

او افزود: در همین راستا، تفرجگاهی در خیابان امام جواد (ع) واقع در منطقه ۱۱ آماده سازی شده تا در اختیار خیرین قرار گیرد.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این معاونت در مشارکت با بخش خصوصی در راستای ترویج امور خیر گفت: سال گذشته با حمایت بخش خصوصی و هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی فرصتی فراهم شد تا حدود هزار کودک از مناطق کم برخوردار به استخر بروند. همچنین با همراهی مردم پنج هزار جلد کتاب جمع‌آوری شد و ضمن ساخت کتابخانه در هر بند از زندان اصفهان، امکان مطالعه برای زندانیان فراهم شد.

او خاطرنشان کرد: سال گذشته با حمایت خیران ۶۸۰ برنامه در دهه ولایت برگزار شد و در دهه کرامت امسال نیز ۴۰۰ برنامه در سطح شهر در حال برگزاری است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

نظر شما