شناسهٔ خبر: 66796287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:‌

اقتصاد در دوره شهید رئیسی روی ریل افتاد

مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:‌ فعال سیاسی اصولگرا گفت: آیت الله رئیسی رییس جمهوری بود که با تمام وجود فعالیت کرد و درصدد حل مشکلات ملت شب و روز، تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناخت و مخلصانه برای رضای خدا و مردم کار می‌کرد، البته خدا هم پاداشش را داد. مهم این است که اقتصاد در دوره ایشان روی ریل افتاد و به همین دلیل شاهد کاهش نرخ تورم، کاهش نرخ بیکاری و بهبود سایر شاخص های اقتصادی هستیم.

صاحب‌خبر -

غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اقدامات اقتصادی شهید جمهور اظهار داشت: آیت الله رئیسی رییس جمهوری بود که با تمام وجود فعالیت کرد و درصدد حل مشکلات ملت شب و روز، تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناخت و مخلصانه برای رضای خدا و مردم کار می‌کرد، البته خدا هم پاداشش را داد. 

وی با بیان اینکه این کمتر از ٣ سال دولت سیزدهم برای مردم به یادگاری می‌ماند، گفت: مردم از این بعد درباره تلاش‌های رییس جمهور یاد خواهند کرد. 

مصباحی‌مقدم تاکید کرد: مهم این است که اقتصاد در دوره ایشان روی ریل افتاد و به همین دلیل شاهد کاهش نرخ تورم، کاهش نرخ بیکاری و بهبود سایر شاخص های اقتصادی هستیم. بهبود معیشت مردم در دستور کار رییس جمهوری بود و ۶١ میلیون نفر که ٧٠ درصد خانوار کشور را مشمول می‌شود تحت پوشش کالابرگ الکترونیکی قرار گرفتند که در این اقدام ١١ قلم کالا به قیمت سال ١۴٠١ به مردم ارائه شد. این حداقل معیشتی بود که در این شرایط ارائه آن به مردم در اختیار دولت بود. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: رییس جمهور دیپلماسی خارجی ایران را بسیار گسترده دنبال می‌کرد و روابط کشورمان را با کشورهای همسایه بسیار افزایش داد.

وی گفت: همچنین میزان تولید فروش نفت را افزایش داد به طوریکه از ٣٠٠ هزار بشکه در روز به یک میلیون ۴٠٠ هزار بشکه افزایش پیدا کرد و مهم این است که درآمدهای حاصل از فروش نفت و صادرات همه به دستمان می‌رسد برخلاف دولت قبل که درآمدها بلوکه شده بود.

مصباحی مقدم تاکید کرد: وی اقدامات بسیار اثرگذاری انجام داد که جای تشکر از روح آن بزرگوار دارد امیدواریم که خداوند معامله به احسن وجه را با شهدای خدمت داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما