شناسهٔ خبر: 66796035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان خبر داد؛

برگزاری مراسم سومین روز تدفین شهدای خدمت در همدان

همدان - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان از برگزاری مراسم سومین روز تدفین شهدای خدمت در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، مهدی اخوان شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در روز پنجم خردادماه خبر داد و اظهار کرد: مراسم سومین روز تدفین شهدای راه خدمت طی ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه در حسینیه امام (ره) با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران و کارکنان ادارات و سازمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم آیت الله شعبانی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و علیرضا قاسمی‌فرزاد؛ استاندار همدان است گفت: ادامه مراسم با پخش سرود، مداحی و پخش کلیپ دستاوردهای دولت آیت‌الله رئیسی در استان همدان خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان همدان با اشاره به شخصیت محبوب شهید آیت‌الله رئیسی در بین مردم همدان عنوان کرد: ایشان محبوبیت خاصی در بین مردم همدان داشتند که بالاترین رای را هم مردم این استان به ایشان در سمت ریاست جمهوری دادند.

وی با اشاره به اینکه سفر آیت‌الله رئیسی به استان نیز با استقبال بالایی از سوی مردم همدان مواجه شد گفت: مردم همدان خاطره‌های خوش زیادی با این مرد بزرگ دارند و سال‌های دهه ۶۰ نیز چندین سال در استان همدان منشا خدمات خیر بودند.

نظر شما