شناسهٔ خبر: 66795955 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

در این ۴۵ روز، کار ۴۵۰ روز را انجام می‌دهیم

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: نه‌تنها در این ۴۵ روز کم نخواهیم گذاشت، بلکه تلاش می‌کنیم در این ۴۵ روز، کار ۴۵۰ روز را انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای دولت شهید آیت‌الله رئیسی بر اساس پیمانی که با ایشان در روز ابتدایی دولت بستند و بر اساس تعهدی که به نظام، مردم و رهبری دارند، درست است که داغ‌دار و مصیبت زده‌ایم، اما سرپا ایستاده‌ایم؛ امروز در جلسه هیئت دولت به همکاران عزیزم عرض کردم که ۴۵ روز باقی‌مانده و آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بالای سرما است و از ما مطالبه‌گر است.

وی افزود: نه‌تنها در این ۴۵ روز کم نخواهیم گذاشت، بلکه تلاش می‌کنیم در این ۴۵ روز، کار ۴۵۰ روز را انجام دهیم. ما از شهید آیت‌الله رئیسی آموختیم که خسته نشویم و پابه‌پای ایشان دویدیم؛ ایشان خسته نشدند، ما هم خسته نشدیم. با دلی داغ‌دار اما با امید به آینده کار را ادامه خواهیم داد و هم‌زمان انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری را برگزار خواهیم کرد و ادامه مسیر را به کسی خواهیم سپرد که مردم عزیز ایران اسلامی ما، او را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پایان در پاسخ به پرسشی درباره علت بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه بیان داشت: این موضوع فنی است و تیم فنی در این‌باره اظهارنظر خواهد کرد.

نظر شما