شناسهٔ خبر: 66795229 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با رسانه‌های خارجی؛

مهمانان خارجی رویداد رسانه‌ای «صبح» در آیین تشییع پیکر شهدای خدمت

عطیه موذن

در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت که با حضور مردم و چهره‌های مختلف در حال برگزاری است مهمانان خارجی رویداد رسانه‌ای «صبح» هم حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع شهدای خدمت، رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان از ابتدای امروز صبح دوم خرداد آغاز شد و مردم ساعاتی قبل از اقامه نماز و شروع رسمی مراسم، در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند. این مراسم با پوشش گسترده شبکه‌های تلویزیونی همراه بود.

شبکه‌های مختلف سیما امروز به صورت ۲ قاب و چند قاب این مراسم را پوشش دادند. گزارشگران صداوسیما در نقاط مختلف مسیر تشییع پیکر مستقر شدند و دوربین‌ها به صورت زنده این مراسم را به درون قاب‌های خود آوردند.

بخشی از این مراسم نیز قرار است به صورت مستند و محتوای تولیدی در اختیار شبکه‌ها قرار بگیرد.

در کنار پوشش گسترده شبکه‌های سیما، رسانه‌های مختلفی از جهان نیز در این مراسم حضور دارند.

همچنین این روزها رویداد رسانه‌ای بین المللی «صبح» توسط معاون برون مرزی صداوسیما و به دبیری محسن یزدی طی چند روز برگزار شد که امروز صبح مهمانان خارجی این رویداد نیز در مراسم تشییع حضور یافتند.

این مهمانان شامل خبرنگارانی از غزه و همچنین فیلمسازان، مستندسازان و خبرنگارانی از کشورهای مختلف دنیا بودند که همزمان با حضورشان در ایران در جریان سانحه و در نتیجه شهادت رئیس جمهور و همراهانشان قرار گرفتند و امروز در این آیین شرکت کردند.

نظر شما