شناسهٔ خبر: 66794813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

آیت‌الله رییسی یک مسوول حاضر در میدان بود

قزوین-یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دیدگاه سیاسی متفاوتی با آیت الله رییسی دارم اما نافی تلاش های او نیستم، گفت: آیت‌الله رییسی یک رییس جمهور پرتلاش و در امور مختلف حاضر درمیدان بود.

صاحب‌خبر -

سید مهدی قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شخصیت آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور فقید ایران اسلامی اظهار کرد: با توجه به این موضوع که در زمان قضاوت پدرم همکاری نزدیکی با آقای رییسی داشتند و حتی در برهه‌ای با ایشان در یک اتاق کار حاضر بودند و با توجه به شناخت خانوادگی و نزدیک بودن به ایشان باید بگویم که ایشان، به معنای واقعی کلمه دین‌دار و سخت‌کوش بود.

این فعال سیاسی ادامه داد: شاید به لحاظ دیدگاه سیاسی با ایشان در زاویه بودیم ولی نمی‌توان گفت که ایشان در راستای دیدگاه خود تمام تلاش خود را نمی‌کردند، او اصلاً پشت‌میزنشین نبود و در هر موضوعی در کف میدان و در بین مردم حاضر بود و از نزدیک با مسئله آشنا می‌شد.

وی بیان کرد: فقدان رییس جمهور در کشور فقدان بزرگی است اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند قطعاً خللی در روند مدیریت کشور پیش نخواهد آمد و چرخه انجام امور مانند گذشته ادامه خواهد داد.

قوامی یادآور شد: قوه مجریه در واقع وظیفه اجرایی کردن احکامی را به عهده دارد که به آن ابلاغ می‌شود، با توجه به اینکه برنامه کشور معین است و برنامه توسعه نیز مشخص، بنابراین قطعاً در چرخه اداره کشور مشکلی وجود نخواهد داشت.

این فعال حوزه سیاسی با اشاره به شهادت امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ممکن است با توجه به فقدان وزیر امور خارجه کشورمان وقفه‌ای در این زمینه داشته باشیم ولی با توجه به حضور همه هیئت دولت و مشخص بودن خط‌مشی، نظام امورات کشور در یک روند عادی حرکت خواهد کرد.

نظر شما