شناسهٔ خبر: 66793888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأکید استاندار لرستان بر شناسایی نقاط کور مخابراتی در لرستان

استاندار لرستان گفت: اپراتور‌های تلفن همراه نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت را در این استان شناسایی و مرتفع کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با تأکید بر شناسایی نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت در لرستان گفت: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هوشمندسازی استان و جذب سرمایه‌گذاران تاثیر بسزایی دارد.

ابوطالب شفقت بر لزوم همکاری شهرداری‌ها با این مجموعه در رساندن فیبرنوری به شرکت‌ها، منازل و اماکن تجاری تاکید کرد و افزود: اپراتور‌ها در استان نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت را شناسایی و نسبت به تقویت و بهینه‌سازی آن اقدام کنند.

وی گفت: از طریق مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به بخشداران، دهیاران اعلام خواهد شد که روستائیان منابع و عملیات‌های مالی خود را از طریق پست‌بانک انجام دهند تا این بانک در حوزه مسائل خرد بتواند از طریق تسهیلات بانکی آنها را حمایت کند.

گفتنی است هم اکنون ۱۰ بخشداری از مجموع ۳۰ بخشداری استان به فیبر نوری مجهز شده و طرح اتصال شهر‌ها نیز در ۱۸ شهر و ۱۰ روستا در حال انجام است همچنین بخش عمده‌ای از راه‌های استان تحت پایش تصویری قرار گرفته و توسط توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است.

<div id="video-display-embed-code_11142692"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240836/11142692?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما