شناسهٔ خبر: 66793864 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیین بزرگداشت و سوگواری شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان

مراسم بزرگداشت و سوگواری برای سیدالشهدای خدمت، خادم مردم و مرد خستگی‌‌ناپذیر حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور و همراهان خدومش، ظهر امروز 1خردادماه در مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد. مراسم بزرگداشت و سوگواری برای سیدالشهدای خدمت، خادم مردم و مرد خستگی‌‌ناپذیر حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور و همراهان خدومش، ظهر امروز 1خردادماه در مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه و همچنین حضور پرشور کارکنان دانشگاه، دانشجویان و کادر بهداشت و درمان، همراه با قرائت قرآن کریم و عزاداری برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان محترم ایشان گفت: ایران شاهد یک حادثه تلخ است و آن از دست دادن رییس جمهوری محبوب و انقلابی است.

وی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که پاداش انسان‌های صادق را در ازای صداقتشان می‌پردازم. صداقت همه‌ی حقیقت و هویت یک انسان بزرگ است.

حجت الاسلام تقوی افزود: امروز عزادار مرد بزرگی هستیم که بهترین خصوصیتش صداقت او در برابر ملت بود و تا آخرین لحظه زندگی خود با همه ظرفیت‌ها به این مردم خدمت کرد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بیان کرد: از دست دادن شخصیتی اینچنین ممتاز سخت است و آن‌چه مردم را داغدار کرده از دست دادن انسانی مومن، پرتلاش، مفید و اثرگذار در ایران و جهان اسلام است.

وی افزود: همان‌طور که حضرت آقا فرمودند «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» و فردی مجاهد، انقلابی، خستگی‌ناپذیر، زاهد و بسیار باهوش بود.

حجت الاسلام تقوی عنوان کرد: آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز فردی بود که تراز رای خبرگان را در کشور جا به جا کرد و رمز آن مردمی بودنش است.

وی در پایان گفت: حضرت آقا فرمودند که ملت نگران نباشند و چشم امید ما نیز به رهبری است. ان‌شاالله خداوند بهترین‌ها را برای کشور رقم بزند.

 

نظر شما