شناسهٔ خبر: 66793022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مرحوم حسنی نقش مهمی در حفظ امنیت آذربایجان‌غربی داشت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مرحوم شیخ غلامرضا حسنی هم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و هم بعد از پیروزی انقلاب زحمات بسیاری در خصوص حفظ امنیت منطقه کشیدند و این موضوع از یادها نخواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در ششمین مراسم سالگرد ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه فقید ارومیه اظهار کرد: مرحوم شیخ غلامرضا حسنی هم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و هم بعد از پیروزی انقلاب زحمات بسیاری در خصوص حفظ امنیت منطقه کشیدند و این موضوع از یادها نخواهد رفت.

وی افزود: یاد و خاطره این شخصیت با عظمت باید زنده نگه داشته شده و به نسل‌های آینده اقداماتش شناسانده شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در دین ما جایگاه شهدا از همه انسان‌ها بالاتر است و وقتی انسان به شهادت رسید به جایگاهی بسیار بالا دست می‌یابد اما در مورد علمای واقعی ائمه اطهار (ع) می‌فرمایند که قلم علمای واقعی از خون شهدا با ارزش‌تر است و مقام علمای واقعی از شهدا در روز قیامت نیز بیشتر است.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت برای مرحوم شیخ غلامرضا حسنی و تجلیل از کسی که حق بزرگی بر استان آذربایجان‌غربی دارد، تجلیل از معارف دین و اهل بیت عصمت و طهارت است.

به گزارش ایمنا، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه امروز با حضور چندین هزارنفری مردم از شهرهای مختلف استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در مرقد مطهر ایشان برگزار شد.

نظر شما