شناسهٔ خبر: 66792774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری:

جمهوری اسلامی در بحران‌ها رشد و نمو کرده است

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، مصیبت‌های متعدد و فراز و نشیب‌ها بسیاری را پشت سر گذاشته است و در همین بحران‌ها جمهوری اسلامی رشد و نمو پیدا کرده و می‌کند.

صاحب‌خبر -

سردار علی محمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست و خوش به سعادت آیت‌الله رئیسی که خادم امام رضا بود و روز تولد امام رضا به شهادت رسید، اظهار کرد: در ۴۶ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی، مصیبت‌های متعدد و فراز و نشیب‌ها بسیاری را پشت سر گذاشته است و در همین بحران‌ها جمهوری اسلامی رشد و نمو پیدا کرده و می‌کند

وی افزود: نعمت ولایت فقیه است که کشور را هدایت می‌کند و ایشان همیشه کشور را در آرامش قرار دادند و در این شرایط هم در روند پیشبرد امور انقلاب خللی به وجود نخواهد آمد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی در مدت ریاست جمهوری، کارهای جهادی و تلاش‌های بسیار ارزشمند و شبانه روزی انجام دادند و در همین مسیر هم به فیض شهادت رسیدند.

اکبری ادامه داد: شهید رئیسی نسبت به استان علاقه خاصی داشت و از پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قمر بنی هاشم (ع) در دو سفر خود به استان، تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما