شناسهٔ خبر: 66792652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

باران‌چشمه: اقدامات رئيسی برگ زرینی در تاریخ ایران بود

رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی گفت: رئيسی بسیار محبوب بود و تمام خدماتش را خالصانه انجام داد. رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی گفت: رئيسی بسیار محبوب بود و تمام خدماتش را خالصانه انجام داد.

صاحب‌خبر -

مهرعلی باران‌چشمه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شهادت رئیس جمهور گفت: رحلت جانسوز رئيس جمهور مردمی و همراهان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر دارم. خداوند مزد زحماتش را با شهادت به خوبی داد.

وی افزود: آیت‌الله رئيسی همواره به ورزش کشور توجهی ویژه‌ داشت. او در شورای عالی ورزش دغدغه‌های خود را پیگیری و ابراز می‌کرد که نشان از توجه ویژه ایشان داشت. رئیسی در مراسم تحلیل از قهرمانان با روی گشاده از همه استقبال کرد.

رئيس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی عنوان کرد: رئیس جمهور در مراسم تجلیل با خوش‌اخلاقی از ما استقبال کرد و می‌گفت خوشحال است که دوباره پهلوانان را می‌بیند. او تا جای ممکن حمایت‌های خود را انجام داد و از تمام ورزش‌ها حمایت می‌کرد.

باران چشمه گفت: اقدامات او برگ زرینی در تاریخ ایران است. رئيسی بسیار محبوب بود و تمام خدماتش را خالصانه انجام داد. مراتب تسلیت خودم را ابراز می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما