شناسهٔ خبر: 66792557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار اصفهان:

سیره شهید رئیسی خدمت بی‌منت و وقت‌گذاری جهادی برای رفع مشکلات مردم بود

شهردار اصفهان گفت: امیدوارم دولت آینده که با رأی مردم شکل می‌گیرد، با الهام از مشی و سیره شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی که خدمت بی‌منت، وقت‌گذاری جهادی برای رفع مشکلات و عشق به مردم بود، بتواند مسیر وی را ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: همه ما شاهد خدمات و زحمات رئیس‌جمهور فقید کشورمان بودیم.

وی افزود: در مدتی که دولت سیزدهم شکل گرفت، در استان اصفهان گره‌های ناگشوده‌ای که از سال‌ها قبل مانده بود، با سرپنجه دولت با درایت و جاهایی حتی حضور مستقیم رئیسی باز شد و اطلاع دارم که همین اتفاق در همه استان‌ها در جریان سفرهای استانی رئیس‌جمهور اتفاق افتاده است.

شهردار اصفهان با تسلیت این حادثه تلخ گفت: خسارت سنگین بود، اما کشور ما از حیث منابع انسانی غنی است و افرادی هستند که راه آیت‌الله ابراهیم رئیسی را ادامه دهند و از تجارب دولت استفاده کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: امیدوارم دولت آینده که با رأی مردم شکل می‌گیرد، با الهام از مشی و سیره شهید جمهور که خدمت بی‌منت، وقت‌گذاری جهادی برای رفع مشکلات و عشق به مردم بود، بتواند این مسیر را ادامه دهد.

نظر شما