شناسهٔ خبر: 66792538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سومین جلسه شورای مدیران و برنامه‌ریزی اداره کل به میزبانی حوزه جنوب غرب

سومین جلسه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل امروز سه شنبه یکم خردادماه در تالار پذیرائی قصر وصال با حضور مدیران ستادی اداره کل و کلیه پرسنل حوزه جنوب غرب برگزار شد .  سومین جلسه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل امروز سه شنبه یکم خردادماه در تالار پذیرائی قصر وصال با حضور مدیران ستادی اداره کل و کلیه پرسنل حوزه جنوب غرب برگزار شد . 

صاحب‌خبر -
سومین جلسه شورای مدیران و برنامه‌ریزی اداره کل به میزبانی حوزه جنوب غرب


به گزارش خبرگزاری برنا تهران، "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سومین جلسه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل به میزبانی حوزه جنوب غرب، ضمن تسلیت عروج شهادت گونه رئیس جمهور و همراهان گفت: طبق خط مشی رئیس جمهور شهید حتی یک روز هم نباید کار تعطیل شود و راه ایشان برای خدمت به مردم ادامه دارد و با همین مسیر اقتدار که مقام معظم رهبری برایمان مشخص کردند، می بایست متعهدانه به وظائف تکلیفی عمل کنیم .

جوادی با بیان اینکه حوزه جنوب غرب از لحاظ اقتصادی منطقه برخورداری نیست، متذکر شد: علی رغم اینکه مردم این منطقه از رفاه کم بهره هستند ولیکن همواره خاستگاه ظهور ورزشکاران بااستعداد و قهرمانان بنام در عرصه های برون مرزی بوده و هست .
وی با اشاره به پروژه نیمه تمام طبقاتی مجموعه ورزشی شهدای هویزه و اهمیت توسعه زیر ساخت های ورزشی حوزه جنوب غرب از مشارکت هیات های ورزشی جهت تکمیل و بهره برداری آن دعوت بعمل آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بر لزوم توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و افزود: می بایست برای دستیابی به این مهم از تمامی ظرفیت های قانونی (اماکن ورزشی ، سرانه های ورزشی و همراهی ارگان های آموزش و پرورش و شهرداری ها و ...) استفاده کرد .
جوادی خاطر نشان کرد: برای توسعه ورزش همگانی کمک خواهم کرد و از هیات های ورزشی خواست با همکاری و تلاش مضائف در بهترین و مستعدترین حوزه استان تهران ورزش قهرمانی رشد پیدا کند.
ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل هم در مورد برگزاری کلاس مربیگری در هیات های ورزشی، کسب مجوز مدارس فوتبال در سامانه ام فایو، استفاده از کارکنان نمونه ورزشی در تیم های استانی اعزامی به مسابقات برون مرزی، اجرای طرح ورزش و مردم در مدارس و ... مواردی را مطرح کرد .

همچنین، رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوبغرب درادامه جلسه شورای مدیران و برنامه ریزی مدیر کل  با اشاره به پروژه نیمه کاره طبقاتی مجموعه ورزشی شهدای هویزه  و کمبود سرانه ورزشی حوزه گفت :۴۰٪این پروژه پیشرفت کرده و  عملا اتفاق خاصی نیافتاده ، وی با توجه به نبود اعتبار کافی جهت تکمیل آن  پیشنهاد ادامه فاز به فاز پروژه و لزوم مشارکت پیمانکار یا ماده ۲۷ ( سرمایه گذار و هیات های ورزشی ) یا هر فرآیند دیگری  را مطرح کرد .
وی  در ادامه به دو مجموعه ورزشی : شهدای گمنام و شهید مرغوبکار که در سنوات گذشته به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داده شد اشاره کرد و با بیان اینکه عملا هیچ فعالیت ورزشی در این  دومجموعه  صورت نمی پذیرد درخواست بازپس گیری را به نفع ورزش منطقه مطرح کرد .

گفتنی است، درخواست، وکیل مجرب جهت بازپسگیری مجموعه ورزشی شهدای هشتم شهریور که سال گذشته از بدنه ورزش حوزه جدا شده بود توسط اوقاف از مبادی ذیصلاح ، تعیین تکلیف خودروهای فرسوده  در مجموعه ورزشی شهدای هویزه ، تقاضای نگهبان جهت مجموعه ورزشی قیانوری ،آماده سازی انبار متروکه شهید قیانوری و درخواست مکاتبه جهت تسریع در روند احداث سالن تیراندازی بمنظور پایگاه قهرمانی ، استخر  شماره ۱۲ ، سیستم گرمایشی و سرمایشی اداره ، کارت شناسایی کارمندان ، مسکن ، رفاهیات و … را می توان برشمرد . 

انتهای پیام/
 

نظر شما