شناسهٔ خبر: 66792411 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

خدمتگزاری خستگی ناپذیر و نجیب آسمانی شد

مدیر گروه جامعه و کتاب رادیو فرهنگ تاکید کرد: سال گذشته که شهید خدمت برای بازدید از رادیو آمده بود، توفیق حضور داشتم. ایشان خدمتگزاری خستگی ناپذیر بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سلمان اسکندری مدیر گروه جامعه و کتاب رادیو فرهنگ گفت: عجیب روز و‌ شبی بود آخرین روز از اردیبهشت ماه، نگرانی و اضطراب شدید بر جانمان چنبره زده بود، شاید گزاف نباشد بگویم سخت ترین شب را در بی‌خبری از حادثه سقوط بالگرد گذراندیم و ما اهالی رسانه بهتر از هرکس می دانیم رییس جمهور دید بسیار مثبت و در عین حال ارزشمند نسبت به هنر و هنر مندان از خود نشان می داد. جلسات متعدد با جامعه هنری، استقبال و پیگیری دغدغه های جامعه هنری، دلیلی بر این مدعاست.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم با یک واژه ایشان را توصیف کنیم باید گفت ایشان خدمتگزاری صادق، خستگی ناپذیر و مردم دوست بود. سال گذشته برای بازدید آمده بودند، توفیق حضور در رادیو داشتم. روزی از دفتر شبکه با من تماس گرفتند و گفتند گروهی را برای گفتگو با رییس جمهور آماده کنم که در جریان بازدید از استودیو ها در صورت امکان گفتگویی با ایشان ترتيب داده شود و من هم خوشحال از این اتفاق سریعا این گروه آماده و در محل استودیو حاضر شدند. آقای رئیسی به اتفاق رییس و معاون سازمان از مقابل استودیو عبور کردند و توقف کوتاه کردند اما به دلیل ازدحام و برنامه فشرده ایشان امکان گفتگو فراهم نشد. در آن دیدار تواضع و اخلاص این شهید بزرگوار را به عینه مشاهده کردم.

نظر شما